Imacthat Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Hei! Jeg er med på en russebuss med 25 gutter og vi har selfølgelig begynt med dugnadsarbeid, men finner det litt vanskelig å finne og få dugnader. Jeg lurer på om det er noen som har noen ideer om hvordan vi kan få fleere dugnader, hvor vi bør søke, hva vi kan gjøre og ander arfaringer med dette? takk på forhånd Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Vet ikke hvor dere er fra, men antar dere er fra en større by siden dere er på buss...? - Når fotballsesongen starter igjen går det ann å hjelpe til å rydde etter hjemmekamp + ta alle tomflaskene. Ellers er det ikke så mye jeg kommer på som alle kan gjøre sammen, måtte være å være publikum på enkelte tv-innspillinger - tror det har vært muøig tidligere. Anbefaler å skaffe sponsorer - lokale bedrifter får logo på bussen mot cash eller utstyr. Skaff dere i alle fall jobb hver for dere - med mindre dere har foreldre som betaler for hele sulamitten. Alltid mulig å gjøre forefallende arbeid i nærområdet. Snømåking, vasking og annet ufaglært arbeid - men det er jo selvsagt ikke det morsomste. Lykke til! Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Kanskje det er butikker i området dere kan spørre om å være med på varetelling for? Type Rema, Meny og andre butikker av den størrelsen? Ellers blir det jo fort å bruke det man har av kontaktnettverk, foreldre, tanter, onkler og så videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå