El Pistolero Skrevet 16. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 Hei, jeg har et lite problem. Jeg har veldig lyst til å bruke windows xp på min laptop som er ganske ny og har et skjermkort fra ATI som jeg ikke kan se til å finne noen drivere for xp. Er det noen med peiling her inne som vet hva jeg kan gjøre for å få skjermkortet mitt til å virke på windows xp? Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 16. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/737-28041SupportforATIMobility.aspx Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 Takk for svar, men det er kun dit jeg kommer selv også hvis jeg går inn på hjemmesiden til ASUS som er merket på min pc, så får jeg ikke laste ned grafikkdriver hvis jeg velger xp som opperativsystem.. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 16. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 Vel.. jeg kan ikke hjelpe deg mer hvis du ikke oppgir hva du har av laptop. Bare sånn tips i fremtiden Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg har en asus a53sk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå