Drugstar Genius Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Jeg satt å så på en film på Youtube og tok på fullskjerm og begynner å justere volumet via tastaturet så skjer der ingenting så når jeg prøver å trykke på volumkontroll så får jeg opp denne meldingen men jeg har lyd men får ikke justert den. kan noen hjelpe? volum.bmp Endret 16. desember 2012 av Vivarin Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Første steg er å installere nye drivere for lydkortet. Hvis du er usikker på hvor du finner disse driverene eller er usikker på om du har integrert eller eksternt lydkort (Integrert lydkort har som regel et veldig generelt navn, feks "Realtec High Defenition Audio" som kan gjøre det vanskelig å finne drivere.) så kan du legge til et bilde av datamaskinbehandling (Du finner denne ved å høyreklikke på min datamaskin og velg behandle. Under systemverktøy velg enhetsbehandling og utvid "Lyd-, Video og spillkontrollere") og legg med hvilken laptop modell du har, evt navn på hovedkortet. Endret 16. desember 2012 av Bjoolz Lenke til kommentar
Kalaz Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Bildet funker helt fint det;) Hvist du har peiling på hvilket hovedkort du har hvist ikke last ned speccy.com også får du bare lasta ned volumkontroll eller det derfra (fra hovedkortsets side)! Ellers er jeg ikke helt sikker.... Prøv på det isåfall Endret 16. desember 2012 av Heinza7 Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2012 Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2012 Denne pcèn lever sitt eget liv, jeg sverger! Slo den av å på så fungerte volumkontrollen igjen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå