Gå til innhold

Enda et løftebrudd fra Høyresiden II

Tollari

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke du Ap'er? Er ikke dette gode nyheter for deg?

Jeg bare spør.

Ap kommer ikke til å gjenvinne valget neste år, og det er de innerst inne også klare over. De er avhengige av Sp og SV, men videre samarbeid vil bli umulig pga. EØS-striden. Eneste som er å satse på er at H blir så størst som mulig slik at vi får færrest mulig Frp-politikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

FRP er et altfor vinglete til å klare å koble utsagn mot realitet, noe denne saken nok engang beviser.

Er ikke skråsikker på at det blir Rødgrønn regjering ved neste valg. Gjørv Rapporten har slaktet regjeringen på samtlige alvorlige punkter og de diverse inhabilitet sakene vil nok gjøre det vanskelig for den sittende regjeringen i valgkampen. Blir en thriller neste valg.

Endret av Berniy
Lenke til kommentar

Det er dessverre ingen ideologisk retning i norsk politikk som har enerett på løftebrudd. Det som hadde vært interessant i en slik sammenheng måtte være å sammenligne hvor MANGE løftebrudd hvert parti eller hver regjering hadde.

Jeg vet ikke hva jeg skal stemme i 2013. Tviler på at jeg stemmer AP igjen. Vil aldri stemme Høyre. Tror ikke jeg stemmer FRP heller. Tenker på Venstre da jeg i utgangspuntket er sosialliberal, men liker ikke helt plattformen deres. Mulig jeg ender med å stemme blankt.

Lenke til kommentar

Venstre har vedtatt at de vil samarbeide med FrP, så tviler på at det blir noe problem denne gangen.

Jeg bare spør.

Ap kommer ikke til å gjenvinne valget neste år, og det er de innerst inne også klare over. De er avhengige av Sp og SV, men videre samarbeid vil bli umulig pga. EØS-striden. Eneste som er å satse på er at H blir så størst som mulig slik at vi får færrest mulig Frp-politikk.

Regjeringssamarbeidet ryker nok ikke på EØS, har vært nok av indre strid og spådommer om regjeringskrise uten at det noen gang har blitt noe brudd. De er nok altfor glade i posisjonene sine til å bryte ut for noe slikt, dessuten vil en borgerlig regjering sannsynligvis være enda mer EØS vennlig. Er nok bare en måte å markere seg, i kampen mot sperregrensen. Endret av LucarioX
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke Frp forkjemper av å få ned skattene?

http://www.nrk.no/ny...msdal/1.9761347

Tja, hva skal "folk flest" gjøre når Frp driver samme "sosialist-politikk" som Ap?

Hva er det å gjøre når det ligger to økninger på bordet som de må velge mellom? Der begge involverer økte skatter? Da de visstnok velger å stemme på det som er mest hensiktsmessig.

Løftebrudd å ikke ha nok politisk innflytelse til å få gjennom forslagene sine?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...