HuzZzla Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Heisan, jeg tenkte jeg skulle kjøpe nytt Grafikkkort for neste lønning. Og jeg har sett på ett kort, nemmelig detta her: PowerColor Radeon 9600 PRO EZ 128MB AGP, ATI 9600PRO, DVI-I, TV-Out, Retail. Prisen på dette kortet ligger på 1451 kr. Så så jeg dette: PowerColor Radeon 9600 PRO EZ 256MB AGP, ATI 9600PRO, DVI-I, TV-Out, Retail. Prisen her ligger på 1592 kr.. Hvilket bør jeg velge, jeg får jo 128 mb extra for snaue hundrelappen.. Men det jeg lurer på er om det er noen dårligere en 128 mb kortet? Eneste forskjellen er minne... Trenger noen råd. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Det er jo ikke noe dårligere med 256MB minne, men det er nesten ubetydelig bedre. Dagens spill bruker ikke SÅ mye minne, men når det kommer nyere spill som bruker MYE minne så er kortet dårlig på alle andre måter... Men når det er snakk om bare en hundrelapp.. skader jo ikke å ha noe å skryte av da 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå