Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

EksVenninne ble provosert på meg fordi jeg klaget på at strømmen gikk!

Anbefalte innlegg

Det hele begynte med at hun sa "så-så" Hun sa hun kjente hun ble provosert og at det ikke var strømmen sin feil. Hun sa at jeg ikke trengte å si stakkars meg og så videre og så videre og hun ropte at jeg skulle tenke på henne som hadde en jævla maskin gående i huset sitt. Jeg sa ikke stakkars meg, og alt jeg gjorde var å si at strømmen var dum som gikk. Dette gjorde at vi begynte å krangle og nå er hun ikke venninnen min lengre.

Endret av snorkeren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan dessverre ikke alltid styre hva man blir provosert av.

Hele situasjonen virker litt tåpelig, og begge to har like lite "rett" i å reagere som dere gjør. Dere bør heller skvære opp og fortsette å være venner enn å prøve å fordele skyld.

Endret av HansiBanzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja.

jeg har også en kompis som er litt sånn at når jeg sier en ting, som for eksempel det du sa, så kan han komme med en unsyldning der han forklarer hvorfor det var uungåelig at det skjedde også driver han å lager en helt meningsløs diskusjon der han klager på at jeg ikke har noen flere argumenter hvis jeg trekker meg ut osv. er jævla irriterende, men han pleier alltid å ikke snakke om det senere.

eneste tipset jeg kan gi er: bare prøv å legge det bak dere, gode venner har også gode krangler, slev om jeg gjerne kunne levd uten dem :p

Lenke til kommentar

Vennen din er ustabil. Hold deg unna henne. Enkelte kan bli helt rabiate for små bemerkninger.

Jeg hadde en slik venninne, nå har hun ikke så mange venner lengre og hun horer rundt (ingen takler et fast forhold med henne).

Så moralen er at du skal prøve å være venn, men ikke vær i vennesonen, så blir hun horete også får du deg mus hos henne fordi ingen andre tør å være i nærheten av hun.

Lenke til kommentar

jeg har også en kompis som er litt sånn at når jeg sier en ting, som for eksempel det du sa, så kan han komme med en unsyldning der han forklarer hvorfor det var uungåelig at det skjedde også driver han å lager en helt meningsløs diskusjon der han klager på at jeg ikke har noen flere argumenter hvis jeg trekker meg ut osv. er jævla irriterende, men han pleier alltid å ikke snakke om det senere.

eneste tipset jeg kan gi er: bare prøv å legge det bak dere, gode venner har også gode krangler, slev om jeg gjerne kunne levd uten dem :p

Slik er moren min. Helt umulig å snakke med. Forrige sydentur brukte hun bare tiden på å krangle og det endte med at hun slo opp med den mest awesome kjæresten en kunne ha, pga at han tulla med en liten småting. De fleste normale ville tatt det som en spøk, men hun ville ødelegge for oss alle og skrike og kalle alle for mye rart for så å slo opp med han foran barna hans og hele familien vår omtrent. Barna hans var 4 og 8 år gamle. Noen folk altså..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...