firberblad Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Fikk prøvd demoen av Rayman legends nå på WII U og jeg må innrømme at det er lenge siden jeg lo så godt av et spill. Dette var rett og slett utrolig artig og spillet skal definitivt kjøpes når det kommer ut. Bruk av "gamepad" føltes naturlig, og bidro til en del hærlige øyeblikk. 2 Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Enig. Enestående demo! Dette skal jeg definitivt kjøpe! Det kan hende jeg venter et par måneder etter utgivelse, siden jeg har så mange spill nå. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Har potensialet til å bli et utrolig bra spill, lo og koste meg igjennom hele demoen. Det ser også helt ekstremt nydelig ut og setter det nye Mario spillet til Wii U så på plass at det er ikke artig engang. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Fantastisk artig spill. Har brukt opp antall ganger jeg kan spille demoen nå, så nå er det bare å vente på release. Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Einig, til demo å vere var dette svært overtydande. Var positiv til Rayman Origins, men dette kjem til å ta kaka, ser det ut til. Gler meg! Endret 16. januar 2013 av bjartewh Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Vet ikke hvorfor, men jeg likte det ikke. Er første gangen jeg prøver Rayman (var ikke borti det på ps1 etc).. Får vel prøve igjen, når så mange er begeistret for det Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Har hørt spillet er utsatt til september. Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Bra demo morro bruk av game padden på wii u Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå