Gå til innhold

Oppdatert forum


Anbefalte innlegg

forumserver: 40 KBytes/s

prisguideserver: 280 KBytes/s

 

Mvh,

Amund

 

Heh, det ser ut som om det kan være et lite problem her ja :)

 

Men det er jo egentlig fantastisk gode nyheter! Det betyr jo at problemet er fikset, begrenset ned til nettverkskort eller noe slikt og vi kan beholde phpBB-forumet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri opplevd noen problemer eller tregheter med forumet whatsoever (hvis man ikke regner med noen korte nedetider innimellom). Alt av sider laster på 1-3 sekunder. Om dette skyldes at jeg har en megabit linje og dere (kansje) bruker modem, vet ikke jeg.

 

Takker ihvertfall for at det er folk som deg, Amund, som bruker så mye tid på disse forumene. :yes:

 

God natt!

Lenke til kommentar

Forumet funker veldig bra nå! Alt går kjapt og fint. All ære til den som greide å fikse dette. Desverre er det en del skrullinger som setter avatarene sine på trege servere, noe som gjør at hele siden henger igjen med å loade. Hva med å gi ut litt informasjon om at avatarer ikke kan settes ut på utenlandske linjer eller sine egne små servere på adsl-linjer? Personer som legger avataren sin på slike servere burde rett og slett miste muligheten for å ha avatarer.

Lenke til kommentar
Forumet funker veldig bra nå! Alt går kjapt og fint. All ære til den som greide å fikse dette. Desverre er det en del skrullinger som setter avatarene sine på trege servere, noe som gjør at hele siden henger igjen med å loade. Hva med å gi ut litt informasjon om at avatarer ikke kan settes ut på utenlandske linjer eller sine egne små servere på adsl-linjer? Personer som legger avataren sin på slike servere burde rett og slett miste muligheten for å ha avatarer.

Bruk opera, laster opp siden etterhvert. Slipper å vente til alt er loadet før siden åpnes ;)

Lenke til kommentar

Mjoda, forumet går raskere her også, men fremdeles er det litt for tregt når det skal "ramse opp" poster i en topic.

 

Og nei, jeg tviler på at flesteparten av oss her har modem. Selv har jeg 1.3Mbit og det var en med 100Mbit... :) Les heller litt i tråden først så ser du også at det var en stor forskjell på nedlastning av filer fra serverene selv om det var samme load på linjer og server :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...