Zeo9772 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Heisann , lurer på om hvilket som gaming headsett som er best på markedet ... da mener jeg fra lyd til mic... altså hele headsettet Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 ville anbefalt Corsair vengeance 1500 eller 2000(2000 er trådløst ellers er de like bra) har hatt mange forskjellige og kun vengeance headsettene jeg har blitt fornlyd med. bra mikk, god komfor og ekstremt bra lyd. Lenke til kommentar
Zeo9772 Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2012 Er det bedere enn ? g35 ? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Er det bedere enn ? g35 ? Joda, men G35 er egentlig bare bra når man driter i lydkvalitet og respons over spekteret. Om du vil ha det beste må du nok ut med nærmere 5000 kr. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 jeg har ekstremt lite (ingenting) å sammenligne med, men jeg kan i hvertfall anbefale g35. Huske jeg syntes det var drit.fett når jagerflyene fløy over hodet mitt i crysis Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Corsair vengeance 1500 og Logitech G35 er begge gode headset til en fornuftig pris. Jeg vil anbefale begge to. Corsair har puter i mykt tøy som blir litt mindre lydisolert en G35s "lær"-puter. Jeg liker Corsair best da de slipper inn litt lyd fra omverdenen, noe som er praktisk om flere sitter sammen. G35 er også et kjempebra headset og det isolerer deg mer fra omverdenen om du ønsker det. Det kommer altså litt ann på hva du ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå