dassloket Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 hei ka burde eg kjøpe av dei 2? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=11750&katid=649&id= http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=6917&katid=649&id= og ka forsterker bør eg kjøpe til den ? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Hva ville du kjøpt av en overpriset skoda og en ferrari til under halve prisen da?? Skal du ha såpass dyrt og bra komponentsett, så må du gjøre MYE for å utnytte dette skikkelig, og jeg kan si med en gang at lydkvaliteten i bilen din blir betydelig svekket hvis du skal ha det focal settet sammen med RF subene dine. RF subene vil trekke lydkvaliteten kraftig ned. Focalsettet du linker til er for hi-fi entusiaster og folk som konkurrerer innen lydkvalitet, og krever som sagt MYE når det gjelder monteringen, demping av HELE bilen, riktig forsterker osv osv.... Er du forberedt på å legge opp mot 10K i monteringsmateriell og kan unnvære bilen din i noen måneder, samt har råd til forsterkere og suber som matcher høyttalerene, så kjør på. Jeg for min del ville heller brukt halvparten av pengene på noe som vil låte nesten like bra i de aller flestes ører Lenke til kommentar
dassloket Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2012 Hva ville du kjøpt av en overpriset skoda og en ferrari til under halve prisen da?? Skal du ha såpass dyrt og bra komponentsett, så må du gjøre MYE for å utnytte dette skikkelig, og jeg kan si med en gang at lydkvaliteten i bilen din blir betydelig svekket hvis du skal ha det focal settet sammen med RF subene dine. RF subene vil trekke lydkvaliteten kraftig ned. Focalsettet du linker til er for hi-fi entusiaster og folk som konkurrerer innen lydkvalitet, og krever som sagt MYE når det gjelder monteringen, demping av HELE bilen, riktig forsterker osv osv.... Er du forberedt på å legge opp mot 10K i monteringsmateriell og kan unnvære bilen din i noen måneder, samt har råd til forsterkere og suber som matcher høyttalerene, så kjør på. Jeg for min del ville heller brukt halvparten av pengene på noe som vil låte nesten like bra i de aller flestes ører ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå