Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

kjørte forbi politibil

Daniboy89

Anbefalte innlegg

Hei.

Skulle på jobb 0500 og kjørte på e6 ut av oslo.lå i 130 helt til jeg tok igjen en politibil uniformert. La meg da bak han. Han lå da i 120. Så kom en liten bakke og polisbilen senket hastigheten til ca100. Da kjørte jeg rolig forbi. Kom meg forbi å kjørte mellom 110-120 ca videre. Politiet kjørte bak meg like fort som før.

Etter ca 20 min og endel forbikjøringer ble jeg stoppa. Ut kom en greit hyggelig politimann. Han lurte fælt på om jeg så at d var politibil..hehe. Han mente jeg kjørte for fort på d glatte føre. Han ville se vognkort og førerkort, gikk da til politibilen i 5min før han kom tilbake å sa at jeg må kjøre forsiktig å fkk bare kjøre.

Hvorfor fikk jeg ikke en advarsel ellr bot? Hvorfor bli stoppet da? Kjørte forsvarlig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv blitt stoppa av purk uten nevneverdig grunn. Faktisk flere ganger. Første gangen prøvde den som stoppa meg å finne en grunn siden jeg ikke hadde kjørt for fort annet enn muligens da jeg kjørte forbi up bilen på 2 felt. Prøvde seg på blant annet at jeg hadde dårlige dekk på bilen, men det stemte ikke da dekka var kliss nye en uke føre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...