Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

neurox-250

Dobain

Anbefalte innlegg

Noen som kan fortelle meg hva som er i disse pillene? Jeg har slitt med noe ille greier i 5-6 år uten at noen leger i norge kunne hjelpe meg. De visste ikke hva det var og ikke hvorden de skulle kurere driten. Jeg fikk totalt 4 forskjellige medisiner fra 5 forskjellige leger. Ingen av disse medisinene kurerte faenskapet.

Så var jeg nylig på ferie i thailand... Jeg glemte å ta med den siste kuren, som vistte seg at den bare fikk helveteskapet til å blomstre opp som ugresss når jeg sluttet på kuren , og gikk derfor til apoteket der nede (hodebunnenn min var blitt grønn og så helt jævlig ut ifølge min samboer). Apotekmannen tok en titt og sa "Ohh" og tilkalte så apotekdama som så sa "ahhh". Etter litt tafsing og mer "Ahh"ing så fikk jeg noe som heter Neurox-250. Dette var da 10xpiller som jeg skulle ta 2 ganger til dagen. Nå, 3 uker senere, så har jeg ikke hatt noen tilbakefall av galskapen, noe som er helt magisk for min del. Jeg kan plutselig dysje uten at det kjennes ut som nåler skal penetrere skallen min.

Men! Jeg har enda ikke funnet ut hva de pillene inneholdt. Google sier ingenting, og ikke kan jeg thailandsk. Jeg vil bare vite hva disse inneholder så jeg kan be min fastlege om å dra seg til helvete og sette seg litt inn i hva som faktisk kurerer lidelser istedenfor å prøve seg frem slik som han har gjort med meg. Den siste driten han ga meg fikk bare helveteskapet til å blomstre opp som ugress når jeg sluttet. Og ikke fikk han med seg at man burde maks gå på det 4 uker om gangen (han ga meg et 6 måneders forbruk). Et enkelt googlesøk så så man at folk sleit som faen med bi-effekter etter 2-3 ukers forbruk og på lappen sto det at 4 uker var maks,

Når man går ørten år på skole for å lære medisin så må man for faen kunne gi rette medisinen, evt si hvor man får tak i den hvis norge ikke har godkjent det. Faen ikke bare prøve seg frem slik som de halvautomatene av noen fastleger jeg har hatt. At mine skattepenger går med til å lønne disse knallene er en skam! Jeg har faen brukt tusenvis av kronen på å få få de idiotene til å kurerere meg og så komme ei thailandsk apotekør med noen piller til 200kr og kurerer hele skiten.

Siste gangen at jeg bruker fastlegen til noe annet enn for å få en henvisning til en spesialist (som min privatforsikring betaler)! Føkkings velferdsnorge kan kysse meg lang opp i analen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har gått på et antibiotikum i Thailand som inneholder virkestoffet Cefuroxim.

Ta dette opp med legen din.

Samme middelet finnes under navnet Zinacef i fellekatalogen og legen kan gi deg resept på dette.

Hvis problemet kommer tilbake når du slutter på medisinen så er det jo ikke kurert. Det å stå fast på antibiotika som demper problemet har sine dårlige sider det også (derfor det står max 4 uker), så det må legen din få gjøre en kvalifisert bedømning av i forhold til hva som er forsvarlig å gjøre videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...