suuhoo Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Hei Etter 6 år med julekalender spree vant jeg endelig i en julekalender Og i løpet av de 6 årene har jeg deltatt i mellom 15 - 20 julekalendere hvert år. Så å få mail om at jeg vant i en av de er bare helt utrolig. Var ikke akkurat den beste premien jeg vant, men er bare lykkelig over at jeg har vunnet Er det noen andre her på forumet som har vunnet noen gang? Å så fall vil dere fortelle hva dere vant å fra hvilken side? Kan godt fortelle hvor jeg vant om dere lurer på det Endret 16. desember 2012 av Freestyle89 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Orker ikke slik Hva vant du for noe fint da? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2012 Fint å fint Jeg vant bedroom party pack, masse små duppetitter fra kondomeriet som er mest til nytelese for dama Men blir vel artig og teste det på hun Det optimale hadde vært å vunnet en ny pc skjerm, eller skjermkort fra hw.no Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Er jo fint å ha noe som du kan putte mellom beina til kona di da Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg vant en gang en valgfri sykkel på skolen Ble hentet av lærerinnen mens jeg tissa Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Fint å fint Jeg vant bedroom party pack, masse små duppetitter fra kondomeriet som er mest til nytelese for dama Men blir vel artig og teste det på hun Det optimale hadde vært å vunnet en ny pc skjerm, eller skjermkort fra hw.no Let me get this straight; Du har fått unnskyldning til å gjøre de mest perverterte ting, men det du virkelig ville ha var et nytt skjermkort?Sorry mac, men nå slutter jeg å lese. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Det optimale hadde vært å vunnet en ny pc skjerm, eller skjermkort fra hw.no Uten å ha noe kjennskap til dama di så tror jeg hun har mest nytelse av de sakene i fra kondomeriet. Et skjermkort eller en skjerm blir nok i det meste laget for henne. 2 Lenke til kommentar
regulah Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Gratulerer Det er kjempegøy å vinne på konkurranser! Selv vant jeg en laptop fra elkjøp for 3 år siden, på julekalender (pris i butikken var da omkring 4k) Året etter der, vant jeg ett digital-kamera fra Komplett, husker ikke da-værende verdi, men over 3k hvertfall. Vant også ett spill til PS3 - noe jeg ikke har, men ble med for å øke sjangsene til hovedpremien : ) ifjor vant jeg ingenting, men i år vant jeg en Music Angel fra Ventelo. Wii : ) Litt av en lucker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå