aQlol Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Hei. Jeg har fått jobb i en dagligvare butikk, fikk det for 2 mnd ca å har jobba 6 ganger siden da, men jeg mistrives veldig å det går interne rykter om at jeg ikke er særlig flink. Jeg er 18 år å studerer ved siden av. Hvordan skal jeg si opp med umiddelbar virkning? Skal jeg bare levere en oppsigelse? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Har du kontrakt? Lenke til kommentar
aQlol Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2012 Ja, men det var sånn kontrakt som jeg måtte skrive under på for hver gang jeg skal jobbe. Men skjønner ikke alt i kontrakten. Står "prøvetid - kommer ikke til anveldelse" og "oppsigelsestid i prøvetiden - kommer ikke til anvendelse". Også står det ting generelt om oppsigelse og paragrafer.. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Oppsigelsestiden kommer du deg ikke unna med, jeg sluttet nylig i en jobb fordi jeg ikke klarte å jobbe med mine medarbeidere. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Du kan jo prøve å skrive "ønsker å si opp min stilling som XXXXX med umiddelbar virkning". Det gjorde jeg i de 2 jobbene jeg slutta i, gikk fint det. Lenke til kommentar
aQlol Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2012 Skal jeg bare skrive at jeg vil slutte med umiddelbar virkning pga mistrivsel og motivasjon? Å hvordan funker denne oppsigelsestiden? Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Må si det er dårlig av de å anklage deg for "ikke å være flink" når du har jobbet der 6 ganger på 2 mnd. Øvelse gjør mester, og selv om de kan jobben inn og ut har dette sikkert med at de har jobbet lengre strekk med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå