Gå til innhold

Ferie til Kos 2013

PederGB

Anbefalte innlegg

Hei folkens !

Vi er en guttegjeng som tenker å ta en tur til syden i sommer. Tror vi drar til Kos. Vet ikke helt hvor mange vi blir, mellom 4 og 8 personer tror jeg. Vi er 95 så er mellom 17 og 18 år.

Tenker å reise i slutten av juli, mest sannsynlig 26.7.- 2.8. Noen hoteller å anbefale? Vi ser etter ett litt billig ungdomshotell. Og hvordan er det med de av oss som er 17, det blir ikke noe problem eller burde vi sende mail/ringe til hotellet og spørre? Å komme inn på utesteder ser jeg ikke på som noe problem imed at jeg aldri har hatt problemer med det i syden før..

Noen andre ting vi burde vite; gode utesteder, events ect..?

Noen andre som skal dra ca samme tid?? Gleder oss masse! :)

Takker for svar !

Endret av PederGB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei folkens !

Vi er en guttegjeng som tenker å ta en tur til syden i sommer. Tror vi drar til Kos. Vet ikke helt hvor mange vi blir, mellom 4 og 8 personer tror jeg. Vi er 95 så er mellom 17 og 18 år.

Tenker å reise i slutten av juli, mest sannsynlig 26.7.- 2.8. Noen hoteller å anbefale? Vi ser etter ett litt billig ungdomshotell. Og hvordan er det med de av oss som er 17, det blir ikke noe problem eller burde vi sende mail/ringe til hotellet og spørre? Å komme inn på utesteder ser jeg ikke på som noe problem imed at jeg aldri har hatt problemer med det i syden før..

Noen andre ting vi burde vite; gode utesteder, events ect..?

Noen andre som skal dra ca samme tid?? Gleder oss masse! :)

Takker for svar !

Ingen problemer, selv om mange hoteller har regler om at det skal være rolig på rommene etter klokken 23, så vorsing på rommene kan være problematisk. Mange som pleier å ta med musikk og vorse på stranden, så dere kan vurdere det :) Kan også være verdt å merke seg at det er mange degoser i 25-årene, gjerne venner av vaktene, som kun er ute etter å provosere fulle gutter fra Skandinavia. Når jeg var der for noen år siden, var det flere gutter som ble regelrett meid ned av vaktene, så ignorer disse!

Bargata i Kos er relativt liten og kompakt, så dere kommer fort til å finne ut hvor det er kjekkest å være. Har mange gode minner fra upstairs :) Hotellresepsjonen kommer sikkert til å være behjelpelige med dette!

Reiser dere da skal jeg love dere turen blir heftig, for da reiser dere nemlig med 20 fete 95 jenter fra Eiker. Hotellet International as :)

Har selv overnattet på dette hotellet. Kort vei til sentrum, butikk og strand, og et stort badebasseng med en relativt god snackbar! Dog er ikke hotellet særlig ungdomsvennlig, og hvis dere skal bo i leilighetene, blir dere kastet ut relativt kjapt om dere bråker litt etter klokken 23. De har også en policy mot å ta med gjester på hotellrommet, og av og til er det vakter ute som skal forsikre seg om at dette ikke skjer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...