ppplll Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Er en gutt på 22 år som har vært sammen med min kjæreste i snart 6 år. Vi har nettopp fått en sønn sammen. Og har lyst å gjøre noe ekstra angående å spørre om vi skal gifte oss. F.eks på denne linken: http://www.youtube.com/watch?v=YKL4fgWW6Kk Er stundent så veldig lite budsjett. Noen som har noen sykt gode ideêr? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Har ikke forslag, men creds å holde et forhold fra man er 16 år, og komme til gifte punktet. Gratulerer! 3 Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Hvis du først vil gjøre det med stil: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Uff. Den slags forlovelsesvideoar som ligg på Youtube er så frykteleg kleint. Hald heller litt stil over det. For dama si skuld kan du og la vere å spørje ho når det er andre folk rundt. 4 Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2012 Lurer på en del ting. Når jeg skal kjøpe ring da. Skal jeg kjøpe en til meg og en til henne? eller bare en til henne, så kjøper vi en til meg senere eller hvordan er dette foregår likosm? er helt blank når det gjelder sånt hehe Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Har ikke forslag, men creds å holde et forhold fra man er 16 år, og komme til gifte punktet. Gratulerer! Har en kollega på jobb som er sånn. Allikevel holder hun på med meg. Ingenting er hellig. Se man det, eksen min lærte meg noe. Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 Har sett litt på forlovelsesringer på nettet å finner ingen til under 4lapper... Som sagt jeg er en fattig student.. Så dette har jeg ikke råd til.. Kanskje om jeg sparer en god stund. Men ingen som vet noe om noe billigere? Lenke til kommentar
SaintPaulia Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 for å få det billigst mulig så kjøper du kun en frierring. Dette er ringen du skal tilby henne, og om hun svarer ja er det ingenting i veien for at dere kjøper din ring senere. De billigste ringene er enkle gullringer i gult gull. Skal man ha hvitt gull, allianseringer O.L må man gjerne opp i flerfoldige tusen. Hvilken type ringer tenker du på da? en diamantring tror jeg dessverre det blir vanskelig å finne til under 3000 :-) håper svaret hjalp litt! Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 Det hjalp litt:) Er ikke sikker på hvilken ring hun foretrekker... Hun går aldri med ring ellers hun har aldri brukt ring. Så er VELDIG vanskelig.. Er også vanskelig å finne ut hvilken str på ringen hun trenger siden hun SKAL ikke vite noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå