johnny87 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Heisann, jeg har en trådløs router D-Link DIR 655. Problemet mitt er at jeg får opp NAT type Strict og det ødelegger hele spillgleden min fordi jeg alltid faller ut når jeg spiller med venner osv. Har prøvd å åpne porter og har til og med prøvd å sette en ip adressen til PS3èn min i DMZ men jeg føler rett og slett at routeren min ikke gjør det jeg vil og det er fryktelig irriterende :-( trodde liksom ikke at det skulle være så vanskelig å få det til med det er det tydeligvis. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
sjokoladeguru Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 hvordan får du til å lage et nytt emne? beklager for at jeg ikke gir deg noe svar på det du spør om, men jeg finner IKKE ut av hvor jeg lager nytt emne... gått innom alle knapper og kroker som mulig, tror jeg :/ Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Johnny: Hvilket modem (routermodem) har du og hvilken nettleverandør.? Sjokoguru: Se etter en sort knapp et stykke ned på siden på høyre side. Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2012 Johnny: Hvilket modem (routermodem) har du og hvilken nettleverandør.? Sjokoguru: Se etter en sort knapp et stykke ned på siden på høyre side. Jeg har GET internett og de har modemet i HD dekoderen, også har jeg en D-Link DIR 655 trådløs router rett ved siden av. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Foreslår du resetter din PS3. Dette gjør du ved å stikke en pennespiss i det lille hullet bak. Hold den inne i ca 10 sek. Da vil du se at lampene foran slukker et øyeblikk. Du logger etterpå inn på routeren og setter opp wifi (wireless) med navn og kryptering. Deretter sjekker du om UPNP er aktivert i router og PS3. Du kan også bruke PS3 til å sjekke om UPNP fungerer svjv. Noe mer skal ikke være nødvendig å gjøre for å kunne spille. Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2012 Foreslår du resetter din PS3. Dette gjør du ved å stikke en pennespiss i det lille hullet bak. Hold den inne i ca 10 sek. Da vil du se at lampene foran slukker et øyeblikk. Du logger etterpå inn på routeren og setter opp wifi (wireless) med navn og kryptering. Deretter sjekker du om UPNP er aktivert i router og PS3. Du kan også bruke PS3 til å sjekke om UPNP fungerer svjv. Noe mer skal ikke være nødvendig å gjøre for å kunne spille. Da var routeren resatt og det hjalp ikke :-( På selve D-Linken er UPnP på og jeg tok aktiver UPnP på PS3èn men på PS3èn får jeg opp ikke tilgjengelig. No får jeg heller ikke spilt Black Ops online :-(:-( herregud så latterlig Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Det burde jo absolutt fungere nå. Sjekk om det finnes nyere firmware til DIR-655 Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2012 Det burde jo absolutt fungere nå. Sjekk om det finnes nyere firmware til DIR-655 Det funket som bare det :-) takk for hjelpen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå