_mgr_ Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Tror nesten - "Stratovarius - Black Diamond" - "Stratovarius - Destiny" - "HIM - When Love And Death Embrace" - "Cradle Of Filth - From The Cradle To Enslave" må få kjempe om 1. plassen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Dette må da være tidenes mest poengløse tråd. Er tonnevis av "beste" metallåter, og det kommer nye og bedre låter hele tida. Lenke til kommentar
Malice Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 "In Hell this topic burn" er mitt forslag til beste sang Lenke til kommentar
br0ddi Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Det er etter min mening uten tvil Metallica - Nothing else matters! Den er bare helt fantastisk Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Er HELT umulig å si at en låt er den beste metal låten noen sinne. Det er jo så sinnsykt mye bra! Forøvrig så er Windir - Martyrium en sang jeg har hørt en god del på i dag Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Om hvilken type musikk som er bra eller dårlig er relativt, så ferdig med den saken.. :o Selv er jeg metalfrelst, men respekterer selvsagt at folk liker annen type musikk, er så barnslig å rakke ned på andre folks musikksmak Tidenes metal låt/er: In Flames - JesterScript Transfigured In Flames - Ordinary Story Arch Enemy - Enemy Within Soilwork - Chainheart machine nei det er jo så mye bra...umulig å få med alt.... Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Det er etter min mening uten tvil Metallica - Nothing else matters! Den er bare helt fantastisk Vil ikke akkurat kalle det en metal sang. En sang(av mange) jeg liker veldig godt er Windir - Blodssvik . Det siste albumet til Emperor har og mange herlige sanger. Thorns on my grave er den jeg liker best nå for tiden. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Metal e konge! For tida går da med det nye Iron Maiden albumet: Dance Of Death! Paschendale er ein killer på den, og tittelsporet! Metal forever :hirr: Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 "In Hell this topic burn" er mitt forslag til beste sang Morromannen :-? men den beste metal låta hmm en av de vertfall må være: Vintersorg - Vildmarkens Forttrollande stemmor!! Lenke til kommentar
Or|0N Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Extol - Reflections of a Broken Soul Prog-Death Metal fra vår egen hovedstad http://www.undeceived.net (Forresten.. hva i svarte natta har denne tråden i et hardware-forum å gjøre?) Lenke til kommentar
kosh Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 egentlig bortkastet men... In Flames - Ordinary Story Satyricon - Mother North Lenke til kommentar
umy Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 det varierer hva jeg syns er den beste. kan vi ikke ha flere grener fks, mest fengende: varierer, men nå er det metallica - aint my bitch best solo: maden har jo et par her som virkelig tar av, ellers kan jo metallica - holier than thou-soloen nevnes, griserask og helt vill ) beste "ballade": her vil jeg nok trekke in fade to black fremfor nothing else mathers, selv om ikke hele kan regnes som en rolig sang..) mest "geniale": fks nirvana har flere her, curt var jo ikke kongen på gitar, men musikkgeni det var han! og å få det til å låte bra det kunne han.) om det er metall kan jo diskuteres, rock ihvertfal og dere har kansje gjettet det, jeg er metallica fan Lenke til kommentar
formann Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Fy F.aen så skada mange Metal hoder er.. "De som liker metal har bedre ører", "Techno er ikke musikk" .. Håper for deres egen skyld at dere er 14år gamle, og umodene for alderen. Spesielt lurt ser det ut når alle står og head-banger .. en særdeles stilfull og fantasifull dansestil. Kanskje er ikke alle technohoder muikalske, men god damn de danser fletta (lange sorte håret) av dere. Før noen tar denne posten veldig seriøst, så les posten en gang til og tenk dere godt om. BTW: jeg snakker kun om noen få individer, så ikke bli sint om du liker metal, og vet med deg selv at du har skrevet en fornuftig post Lenke til kommentar
Or|0N Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 asså.. jeg kan godt slenge masse dritt om trance-huer... men det er igrunnen bare barnslig, unødvendig og milevis off topic. Metal kan være ensformig og enkelt, personlig synes jeg det er kjipt.. Det kan også være veldig gjennomtenkt, givende og spilleteknisk overlegen musikk. Dette er mer min gate, og det eneste metal-bandet jeg hører på er Extol som jeg nevnte tidligere (verdt en titt). PS: Kast alle fordommer! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Spesielt lurt ser det ut når alle står og head-banger .. en særdeles stilfull og fantasifull dansestil. Kanskje er ikke alle technohoder muikalske, men god damn de danser fletta (lange sorte håret) av dere. Tenk litt over at det ikkje berre er Black Metal som går under metalsjangeren.. (Sikta ikkje spesielt til deg) Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Spesielt lurt ser det ut når alle står og head-banger .. en særdeles stilfull og fantasifull dansestil. Kanskje er ikke alle technohoder muikalske, men god damn de danser fletta (lange sorte håret) av dere. Syns du generaliserer en del (les: veldig) når du legger ut noe slikt som dette. Metal er ikke ensbetydende med headbanging akkurat som techno/trance/dance/rave ikke bare er dunkadunka, og det eneste headbanging medfører bortsett fra å drite ut vedkommende som gjør det, er en h*lv*tes hodepine og kink i nakken (personlig erfaring fra yngre dager). Dessuten er jeg en ****** på å danse alt annet enn swing og tango, selv om jeg ikke hører techno/rave/trance/dance til daglig. Og btw, nei, jeg tok meg ikke nær av posten din i det hele tatt, følte bare at jeg måtte argumentere litt mot deg. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Nå er ikke akkurat AC/DC (avatar hinthint. hehe) metal (AC/DC er rock 'n' roll), men de har blitt klassifisert som det av folk som ikke vet bedre. Så jeg slenger inn et forslag. Whole Lotta Rosie fra...nettopp... AC/DC Rap og pop klarer jeg ikke å høre på, noe trance klarer jeg å svelge, og metal i death-gaten osv blir for hardt for meg. Føler det blir for mye bråk, og for lite rytme og "groove". For å bevege meg inn på metal sjangeren (vertfall vesentlig nærmere), kan jeg jo nevne Iron Maiden's "Fear of the dark". Kongelåt! PS: Noen som så artikkelen om top100 Guitarists i Rolling Stone? Holdt på å stryke med av latter, utrolig mye dårlig. Men det går jo stil i stil med magasinet... Lenke til kommentar
simes Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Fy F.aen så skada mange Metal hoder er.. "De som liker metal har bedre ører", "Techno er ikke musikk" .. Håper for deres egen skyld at dere er 14år gamle, og umodene for alderen. Spesielt lurt ser det ut når alle står og head-banger .. en særdeles stilfull og fantasifull dansestil. Kanskje er ikke alle technohoder muikalske, men god damn de danser fletta (lange sorte håret) av dere. Før noen tar denne posten veldig seriøst, så les posten en gang til og tenk dere godt om. BTW: jeg snakker kun om noen få individer, så ikke bli sint om du liker metal, og vet med deg selv at du har skrevet en fornuftig post Hvem var 14'iss? Husk at det ikke er en alder, men en tilstand. Synes du er mest latterlig av alle her som faktisk gidder å ta opp noe sånt i en tråd der du sikkert ikke har noe å gjøre. Hvis vi hadde kommet inn i en trancefantråd så kunne du slengt med leppa til gikta hadde tatt deg, men her er det tross alt en eller annen idiot som begynte med sitt "det finnes ikke bra metal" bullshit. Rart enkelte individer reagerer? Nei. Dermed kunne du også holdt deg godt utenfor. Den anti-headbang saken din hadde heller ikke noe her å gjøre. Headbang-musikk kan ikke betegnes som Metal. Hvem headbanger til black-metal? Og hvis de gjør det, hvor gode er de i nakken etterpå? Og hvem sier at headbangning er det metal-individene gjør istedenfor å danse? Tåpelig å si at "headbangere" ikke kan danse. Jeg har vel sett en god del både fulle og ikke fulle "trancefolk" som tror dem kan danse, men de tar feil. De kan ikke danse. Denne tråden blir vel stengt snart uansett pga flaming. Lenke til kommentar
formann Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Fy F.aen så skada mange Metal hoder er.. "De som liker metal har bedre ører", "Techno er ikke musikk" .. Håper for deres egen skyld at dere er 14år gamle, og umodene for alderen. Spesielt lurt ser det ut når alle står og head-banger .. en særdeles stilfull og fantasifull dansestil. Kanskje er ikke alle technohoder muikalske, men god damn de danser fletta (lange sorte håret) av dere. Før noen tar denne posten veldig seriøst, så les posten en gang til og tenk dere godt om. BTW: jeg snakker kun om noen få individer, så ikke bli sint om du liker metal, og vet med deg selv at du har skrevet en fornuftig post Hvem var 14'iss? Husk at det ikke er en alder, men en tilstand. Synes du er mest latterlig av alle her som faktisk gidder å ta opp noe sånt i en tråd der du sikkert ikke har noe å gjøre. Hvis vi hadde kommet inn i en trancefantråd så kunne du slengt med leppa til gikta hadde tatt deg, men her er det tross alt en eller annen idiot som begynte med sitt "det finnes ikke bra metal" bullshit. Rart enkelte individer reagerer? Nei. Dermed kunne du også holdt deg godt utenfor. Den anti-headbang saken din hadde heller ikke noe her å gjøre. Headbang-musikk kan ikke betegnes som Metal. Hvem headbanger til black-metal? Og hvis de gjør det, hvor gode er de i nakken etterpå? Og hvem sier at headbangning er det metal-individene gjør istedenfor å danse? Tåpelig å si at "headbangere" ikke kan danse. Jeg har vel sett en god del både fulle og ikke fulle "trancefolk" som tror dem kan danse, men de tar feil. De kan ikke danse. Denne tråden blir vel stengt snart uansett pga flaming. Å så sinna.. Ta en spøk da.... maken til hårsår. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Tidenes metal låt tror jeg må være Mayhem med Pagan Fears Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg