Zeo9772 Skrevet 15. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2012 your graphics settings are near, or exceed. the suggested resource limits for your system it is recommended that you reduce your graphics settings in order to run the game optimally dette kommer opp ? hva skal jeg gjøre nå ? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 16. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 Hviket skjermkort har du da? Husker jeg hadde noen problemer med at GTA ikke gjenkjente kortet mitt og satt grafikken til minimum. Måtte kjøre en benchmark for å få lov til å endre på det. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Legg til -norestrictions -nomemrestrict etter "target" under egenskaper på ikonet. Har du steam så legger du det inn under Launch Options (eehh, oppstartsinnstillinger kanskje) under egenskaper. Mener jeg lagde det i en txt-fil og la det i root-mappa til GTA, men jeg avinnstallerte seff før helga! EDIT: Fant det, lagde en commandline.txt og puttet -noprecache og -nomemrestrict innunder der. Endret 16. desember 2012 av Stoddart Lenke til kommentar
Zeo9772 Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 Sapphire radeon 3 gb Vapor-x Edition Legg til -norestrictions -nomemrestrict etter "target" under egenskaper på ikonet. Har du steam så legger du det inn under Launch Options (eehh, oppstartsinnstillinger kanskje) under egenskaper. Mener jeg lagde det i en txt-fil og la det i root-mappa til GTA, men jeg avinnstallerte seff før helga! EDIT: Fant det, lagde en commandline.txt og puttet -noprecache og -nomemrestrict innunder der. har det på steam... kan du forklare det litt lettere? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 har det på steam... kan du forklare det litt lettere? Høyreklikk på spillet altså - navnet på spillet, velg egenskaper - angi startinnstillinger, skriv inn -norestrictions -nomemrestrict og OK. Lenke til kommentar
Zeo9772 Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå