ThoGab Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hei jeg har akkurat kjøpt meg ny Laptop og tenkte å skaffe meg en SSD, har funnet ut av jeg vil ha 256GB eller noe i nærheten der, ettersom pcen kun har plass til en disk og da blir 128GB fort fylt opp. Men hvilken SSD burde jeg anskaffe? Har prøvd å lese alle disse guidene og eldre poster så jeg ser at Samsung sin 840 serie er ganske mye anbefalt men er ikke helt sikker. Har også funnet ut at den pcen har SATA 3.0, og jeg leste at det støtter maks 300mb/s? Eller er det feil er litt usikker. Dette er PC'en jeg har kjøpt. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=761541#extra Lenke til kommentar
MoarCores Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Du burde nok skaffe deg en ssd fra samsung eller intel, for disse har best rykte på seg. Samsung 840 er nok et veldig godt valg Deretter får du velge mellom ulike kapasiteter, alt etter ditt budsjett og behov. Men tenk også på at ssden må være lav nok til din laptop, da det finnes ulike hdd-høyder i ulike pcer og ssder. Altså, pass på at det er plass til ssden i din laptop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå