fotogigen Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Vinternatt. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
se# Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Fint motiv og eksponering, men litt blanding av lyskilder(?) gjør at det ser veldig blått ut i forgrunne, i hvert fall på min skjerm. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2012 Takk for kommentar, ja det er korrekt som du sier.. det er brukt lommelykt i fronten.. og himmelen er naturlig lys fra bebyggelse... personlig syns jeg blått og gult er en ok kombinasjon... men det er vel en smaks sak :=) :=) Lenke til kommentar
se# Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Takk for kommentar, ja det er korrekt som du sier.. det er brukt lommelykt i fronten.. og himmelen er naturlig lys fra bebyggelse... personlig syns jeg blått og gult er en ok kombinasjon... men det er vel en smaks sak :=) :=) Ingneting mot blått og gult, mer det at jeg synes forgrunnen ble "unaturlig" med det blå lyset i forhold til snøen på trærne som ser mye hvitere ut. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Flott bilde, likte stemningen du får frem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg