_tHokA_ Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hvilket hovedkort er både billig, og bra nok til s1155? Og hvilket chipset er det beste til s1155? Z77? Krav: Billig (står veldig høyt på lista), bra overklokking (Har en 3750k CPU), bør kunne klare 16GB minne, gjerne 32GB) Og ha 2, helst flere sata3 kontakter (systemdisker) + 4 vanlige Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqzORNGH Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Asus P8Z77-M/LX Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2012 Asus P8Z77-M/LX Er det like mye tull med det som med P8Z77-V Pro? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Noen som har testet MSI Z77A-G41? eller da evt et MSI Z77A-GD65? Nesten dobbel pris, men er vel også bedre kort Endret 15. desember 2012 av _tHokA_ Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) både gd55 og gd65 gjer d bra i tester Endret 19. desember 2012 av bystØL Lenke til kommentar
Krbe14 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hva legger du i problemer med asus sitt v og pro? Ble nærvøs når jeg selv tenkte på dette Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 GD65 på tilbud hjå komplett, GD55 på tilbud hjå dustinhome:) Lenke til kommentar
GXT Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Jeg har brent gjennom en god del hovedkort, så jeg kan anbefale noen av de kortene som har tjent meg vel... http://www.komplett....ku=755311#extra Det finnes billigere hovedkort, men dette kortet er bland de som har vart lengst for meg. Det er pålitelig og har det du trenger. Kortet var ganske funksjonelt og, med flere egenskaper som jeg mer eller mindre brukte. Jeg anbefaler det siden det er blant de få hovedkortene jeg aldri har hatt tekniske problemer med. http://www.komplett....aspx?sku=748566 Jeg var skeptisk til dette hovedkortet ved det første, men etter å ha teste det endte jeg opp med et veldig positivt inntrykk. Plastikken som kortet er belagt med kan med det første virke som en plage. I likhet med mange andre var jeg vant til hovedkort hvor jeg kunne se hver eneste millimeter av kortet. Etter min mening gir plastikken kortet er belagt med et mer ryddig inntrykk, og det har sine praktiske områder, også. Kortet er helt vilt på overklokking. Har du en K-prosessor er det ingen grunn til å ikke utnytte dette kortets overklokkingspotensiale. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=743925 Dette hovedkortet er i grunn veldig likt ASUS-hovedkortet jeg nevnte over. Det gjør jobben sin, og det ganske bra for å være ærlig. Det overklokker helt greit og er funksjonelt nok. Kvaliteten på kortet er dessuten bra. Endret 25. desember 2012 av MartN H Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Er det like mye tull med det som med P8Z77-V Pro? Kan noen forklare meg hva som har vært av tull med dette kortet? Hadde tenkt å bruke dette i min nye pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå