Gjest Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg har nå en god stund prøvd å få start på pcen min men det virker litt umulig. Når jeg slår den på så lyser en liten rød lampe i høyre hjørne som signaliserer at den er igang, jeg hører at den lager den normale "oppstartsløyden" men den er veldig svak... Jeg har både prøvd å starte, med lader uten batteri, starte med lader og batteri og bare med batteri... Jeg har også latt den hvile ganske lenge med batteriet ute etter problemet ble oppdaget.. Er det noen som har en forklaring, eller kanskje en enklere løsning som ikke involverer dyre reparasjoner ? Modell: ThinkPad Edge E330 (den er ca. et litt over et halvt år gammel) Lenke til kommentar
C.. Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Vet ikke hvordan det er med denne maskinen, men er det noen tegn til noen LED feilkoder? Kan for eksempel blinke et par ganger på caps lock eller lignende, varierer fra maskin til maskin om de har dette eller ikke. Du kan også prøve å bytte plass på minne (ram) brikkene hvis du har muligheten til dette. Prøv også med en annen harddisk hvis du har tilgang på det Lenke til kommentar
Dyrveguten Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Har hatt samme problem med min ThinkPad Edge skule-pc, eg pleier å vente kanskje 10min, så slå den av igjen og prøver på nytt heilt til det funkter, etter kanskje 15-30min starter den normalt Endret 17. desember 2012 av Dyrveguten Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Ja jeg har prøvd litt av hvert men måtte til slutt levere den inn til skolen, og de visste ikke hva det var så de måtte sende den videre... Det er nok ikke noe jeg har gjort galt, men bare noen tekniske problemer så skolen dekker dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå