Cobe Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hei. Er det mulig å ha flere like lag (som tittel-lag), i Studio8? Ser dårlig ut, men er det noen som har hørt om dette før? Tenkte på tittel-sporet spesielt, for om jeg vil ha noe over hele filmen, som et ikon i et hjørne, kan jeg ikke ha noe annet der da. -Christoffer- Lenke til kommentar
adonis Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Her må jeg nok være hjerteråd: Nope, det går ikke. Dette er en av funksjonene en får om en oppgraderer til mer avanserte løsninger som Edition, Premiere etc. Men, ting lar seg ofte løse på andre måter. Et alternativ er å først lage filmen din slik du ønsker å ha den, med tekster, effekter etc, dog uten logo. Denne filmen kan du lagre som DV avi til disken. Hent opp denne filen, putt den i tidslinjen, lag ny tekst med logoen og spill ut (eller eksporter til det formatet du ønsker). /Øystein Lenke til kommentar
Cobe Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Tenkte faktisk på det ista på skolen. Tungvindt, ja, men det funker nok fint. Tenker på å endre til et mer avansert program, men jeg får se hvor mye jeg kommer til å bruke alt dette først. -Christoffer- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå