Hephaestus Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Trådtittel burde forklare det meste egentlig, men uansett: Jeg flytter en del på meg, så orker ikke peset med en desktop. Samtidig vil jeg selvsagt ha mest mulig for pengene hva nyinnkjøpet angår, slik at det ihvertfall holder et år eller to før noen reell oppgradering må finne sted. Har snoka litt rundt omkring, på mange måter blinka meg ut: http://www.spaceworl...08&prodid=51207 Saken er at jeg har en har en asus som sekundærmaskin fra før av, meget godt fornøyd med den så jeg er muligens litt forutinnatt. Derfor ville jeg forhøre meg om det er noen andre gode alternativer i samme prisklasse og om det eventuelt bruker å være tilbud på laptoper etter jul? Takker på forhånd for hjelpa ;D Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Med dine krav burde du se på Clevo-maskiner: http://www.multicom.no/Kunshan-P150E-15e6-Full-HD-Matte-Intel-Core-i7-3610QMe-16GBe-120GB-SSD-750GB-harddiske-GeForce-GTX-680Me-HDMIe-USB3e0e-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c100561/p10621109 GTX 680M er godt og vel dobbelt så kraftig som GTX 670M, og med en Clevo-maskin kan du muligens bytte ut skjermkortet i fremtiden. Du må betale litt ekstra for maskinen (windows er ikke installert,) men det er veldig verdt det. Lenke til kommentar
Hephaestus Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg liker det jeg leser! Og mulighet for senere customisering er veldig hendig. Men ser at jeg må betraktelig over budsjett for å få en 17.3", særlig siden jeg tenkte å få med meg win 8 i samme slengen. Men det er vel mulig at de kjører noen salg over nyttår kanskje...jeg kan ihvertfall leve i håpet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå