Leetrune Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Bestilte en pc i løs deler da jeg ser på bestillingen har jeg kjøpt 400 mhz ram. Sikkert et dummt spørsmål men :S det står max databushastighet 333 hrtz på hk. Vil ikke rammen funke da? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Joda, rammen vil fungere. Rambrikkene er oppgitt med godkjent max-hastighet, altså den hastigheten de er garantert å kjøre. Det er ikke noe problem å bruke pc3200 minne på hovedkort spesifisert for pc2700 eller lavere. DrErling Bakoverkompatibilitet er en fin bil! Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Det som er litt gøy er at du nå har slingringsmon på ram'en til å klokke bussen litt Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Puihh begynte og føle meg litt dum en stund jeg. Det er et Asus A7N8X Deluxe. Takker kara Edit: denne rammen TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå