ErlendArnesen Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 http://www.youtube.com/watch?v=7UUBL_cqkdY Hei! Jeg har begynt å legge ut cover videoer på youtube, men har et redigeringsproblem. Bildet som du ser i videoen blir veldig dratt og den dekker ikke hele bildet. Jeg trenger altså gode råd! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Hva slags program bruker du for å redigere videoene? Hvilket kamera bruker du? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 1. Bruk help funksjonen i redigeringsprogrammet og søk på "keep aspect ratio" 2. Skaff deg bedre lys slik at rå opptaket blir bedre. Lenke til kommentar
ErlendArnesen Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Hva slags program bruker du for å redigere videoene? Hvilket kamera bruker du? Jeg bruker Pinnacle studios, og har et JVC everio HD kamera 1. Bruk help funksjonen i redigeringsprogrammet og søk på "keep aspect ratio" 2. Skaff deg bedre lys slik at rå opptaket blir bedre. Takk! Skal prøve på det i programmet! Skal sette på mere lys, lurt! Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Det ser ut som du må endre innstillingene i kameraet fra 4:3 til 16:9 format. Pinnacle vil håndtere formatet du velger i kameraet... Endret 29. desember 2012 av flageborg Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Et skudd i blinde: Finnes det noe sånt som "scale to frame size", evt "fit width"? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå