Richard`n Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Heisann, jeg skal oppgradere min pc, å derned trenger jeg et bra hovedkort som bør ha følgende utstyr: - Socket A - High speed usb (usb2) - Raid - Nforce2 - 8x AGP - Minst støtte for 333Mhz ddr minne - ATA133 støtte - Firewire Noen som kan anbefale noen kort? Raid og firewire er ikke en nødvendighet da, hadde bare vært kjekt å fått med Takker for alle svar som måtte komme :smile: Lenke til kommentar
bat.man Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hørtes ut som du er ute etter Abit nf7-s v. 2.0 Dette er ett meget bra kort med samtlige spesifikasjoner som du er ute etter. Har i tillegg støtte for Serial-ata. Prisen på den er heller ikke så gærn, 1087.- på komplett.no. Du kan også være heldig å finne det rimeligere under demobrukte varer. Dette er også ett veldig overklokkingsvennlig kort. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Asus A7N8X Deluxe.. Har et selv (rev. 2.0), kjempebra kort med alt det du trenger (6xUSB2, 2x FireWire, Nforce2 Ultra/400 MCP-T, 2xLAN, spdif, COP, Q-Fan, SATA RAID, osv, osv.. dønn stabilt!). Anbefales! Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Takker for perfekte svar, tusen tusen takk 8) 8) Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 jeg har hatt både asus a7n8x deluxe og jeg har abit nf7-s v 2.0 og jeg liker utvilsomt abit best. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 ASUS å ABIT kortene er helt like ytelses messig vil jeg påstå (har begge), men abit sitt er mye bedre vis du er en OVerclocker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå