Gå til innhold

Noen som har mottatt Cresco Car Premium (til erstatning for NAF Fordel Xtra)?

Nåla-i-veggen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, på denne nettadressen så sto det før noe ala at de som hadde hatt NAF-kortet ville automatisk få tilsendt Cresco. Etter noen dager sto det "du skal nå ha mottatt ditt nye..." Jeg ringte kundeservice, og fikk vite at ved en feil hadde ikke nytt kort blitt sendt automatisk til meg. Jeg måtte søke via nettet, noe jeg gjorde. Fikk både per epost og per telefon vite at velkomstrabatten skulle gjelde, men ingen sa noe at dette ikke gjaldt før fra januar.

Hvis de ikke sender ut kort før i januar, hvorfor står det da på nettsiden at man nå skal ha mottatt kortet?

Lenke til kommentar

Godt spørsmål, men akkurat hvorfor, kan jeg dessverre ikke svare på.

Jeg fikk i utgangspunktet vite at kortet skulle komme nå i desember. Tror det er derfor de allerede har kommet med den velkomst-siden. Det var også derfor jeg ringte de for å spørre, og fikk da beskjed om at det ville komme i januar.

Lenke til kommentar

Godt spørsmål, men akkurat hvorfor, kan jeg dessverre ikke svare på.

Hehe, det var et retorisk spørsmål, ikke et spørsmål direkte til deg....

Jeg fikk i utgangspunktet vite at kortet skulle komme nå i desember. Tror det er derfor de allerede har kommet med den velkomst-siden. Det var også derfor jeg ringte de for å spørre, og fikk da beskjed om at det ville komme i januar.

Det at de venter med å sende ut til januar må være feil, for den 7. desember fikk jeg en sms fra NAF hvor de beklaget at en del hadde fått tilsendt Cresco-kortet uten å ha søkt om det, og at dette ikke var avtalt med NAF. Så da må DNB ha sendt ut disse kortene helt i starten av desember, og da blir det som står på den nettsiden misvisende (nevnes ikke at velkomsttilbudet ikke gjelder før i januar) for de som allerede har fått kortet, meg inkludert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...