Gå til innhold

Knust iPhone 5 etter 3 uker

roenning

Anbefalte innlegg

Idag tok jeg på meg en jobb, nemlig å vakumpakke fisk, der er det jo selfølgelig betong gulv. Så jeg mista min iPhone 5 rett i betongen like før jeg starta å jobbe. Skjermen knuste totalt, er vanskelig å bruke mobilen..

Det er ingen som helst garanti eller noe siden jeg tok en jobb på sparket, eller siden iphonen er 3 uker gammel? Kjøpte den fra telenor.no, inngikk ingen avtale om garanti, men har abb. på den i 1 år.

Jeg ringte en kompis og fikk nr. til en som er en av få godkjente apple reperatører av iphone skjermer, han sa det vil koste 2400 kr å reparere den, og det tar ham 10 minutter å skifte glasskjerm.

Skal jeg gjøre det? Reparere skjermen for 2400 kr eller burde jeg sjekke noe mer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

glasset tyter ut fra selve iphonen, så det er litt skeivt oppå iphonen ved siden av låse knappen, altså rammen er litt skjev fordi glasset/skjermen tyter uttenfor rammen i ca 7 mm lengde.

reparere den selv vet jeg ikke om jeg tør :p men takk for hjelp, finn link takk :)

Lenke til kommentar

rammen er forresten 1mm bøygd ved låseknappen:( var i det jeg prøvde å presse skjermen tilbake inn i rammen, at skjermen sprakk... før jeg pressa var skjermen fin, men tøyt ut 1 mm som den forstsatt gjør, så skjermen sprakk fordi der ikke er plass

Lenke til kommentar

SWAP?

men jeg ringte telenor nå, de sa at jeg har ikke mobilforsikring, men siden jeg var uttenfor huset, faktisk på jobb jeg tok på sparket, så kan det hende min reiseforsikring gjelder, er noen som har så god reiseforsikring at så lenge du er uttenfor huset, eller på en veldig lite reis, så gjelder den.

vet jeg har reiseforsikring hos TRYG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...