Apehjerne Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hei jeg har tenkt å reinstallere winxp på en ny,kjappere hd, og lurer derfor om det er noen måte og ta vare på all den gammle emailen jeg har fått? Det er alt fra kviteringer på bestillte varer til gammle brev osv osv.. Jeg hadde tenkt å kanskje bare kopiere hele den gammle HD'n over på den nye, men er ikke sikker på om dette vil fungere da jeg testa en gang for lenge siden og mener det ikke ble no serlig.. Noen som har no tips evt. råd om hva jeg kan/bør gjøre? Og hvilke filer/kataloger jeg skal spare på. Takker for alle svar 8) Lenke til kommentar
atrax Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Mailene dine ligger i en mappe tilsvarende denne: C:Documents and Settings<brukernavn>Local SettingsApplication DataIdentities{24A74A90-2B0B-4E49-8F0A-1A3EE3629CDD}MicrosoftOutlook Express Adresseboken ligger her: C:Documents and Settings<brukernavn>Application DataMicrosoftAddress Book<brukernavn>.wab Ta vare på mappen og den *.wab-fila, og du skulle være sikra! Lenke til kommentar
Apehjerne Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå