ashkmehr Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Har en ganske god ide, som har tatt undersøkelse om det og er tregns i vår verden. er det noen av dere som vil være med eller kjenner noen andre som kan c,c++ og vil være på et spennende prosjekt 1 Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Får intrykket av at du ikke vil fortelle så mye om ideen din, og det er jo greit. Men litt andre opplysninger kunne ha vært greit. - Åpen eller lukket kildekode? - Frivillig arbeid eller betalt? - Hva er din erfaring med programvareutvikling? - Hvor mange ser du for deg for å jobbe med dette? - Hvor "stor" regner du oppgaven (er det en uke med koding etter jobb, eller et årsverk) - Platform nøytralt eller til kun "et OS"? - Grafisk grensesnitt, nettverk, matematikk, hva er liksom hoved tema med prosjektet? - Kan du si noe som helst mer om prosjektet?? Det er ikke for å være pirkete, men det kan være greit for oss andre å vite om vi er riktig person til jobben, eller for det å vite om du får riktige folk. Hvis du har planer om et prosjekt som bygger tungt på datainnsamling eller nettverksbaserte tjenester så er det litt dumt hvis du får en som har lite til ingen spisskompetanse på det, men er kjempeflink i noe annet. Men selvfølgelig det er jo ikke bare slik at man ser spesifisert kun i en ting, hehe. Hvis det f.eks hadde vært utvikling av et program som skal ha mye fancy grensesnitt på en linux maskin så hadde jeg kanskje ikke vært den beste, for det har jeg aldri prøvd meg på Hvis du skjønner? 1 Lenke til kommentar
ashkmehr Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 Hehaha Ja det er sant det du sier, men jeg kan ikke roppe ut prosjektet her på en nettside hvor alle har tilgang til . Men ja litt om prosjektet. - Det prosjektet skal ikke være open sources . - Det skulle være et større prosjekt men etter å ha snakket med en rådgiver i helgen, mente han at, det er best at vi begynne med noe mindre versjon av det og få feedback og da kan vi sette i gang med det store - Jeg vil ikke kalle det frivillig prosjekt, og du skal få betalt for det. Vi kan godt bli enig om hvordan det skal gjøres - I begynnelsen tenker jeg at vi kan bruke litt av fritiden vår. Det kommer an på personen mest. Hvis du/ han/ hun er så girra som meg, så jobbe du ofte da - det skal fungere på alle OS. Det er en applikasjon/ programmvare som skal være på en nettside. - det er et VELDIG spennende prosjekt og INGEN andre i verden har gjort det samme. Ikke ofte det skjer . - jeg kan selv skrive litt koder. Ikke så flink da. Men flink på design messig ting. Og ganske flink på markedsføring og finne løsninger og funksjonaliteter, siden det er det jobben min går ut på . Jobber daglig med utviklere og programerere siden jeg er prosjektleder i en bedrift . Alt er planglagt og vet hvordan det skal gjøres og har alle ressursene, trenger bare noen andre ivrige som meg selv . Det hadde vært fint dersom du var intresert . Så kunne vi kanskje begynne og ta inn mer folk på vei :-P. Det er alltid slik . Hører gjerne fra deg/ dere snart Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Kan hjelpe til litt, men er relativt opptatt med studier mesteparten av året. Trenger ikke lønn, men jeg trenger erfaring innen å samarbeide når det kommer til programmering. Koding har alltid vært min "guilty-pleasure", så selv om jeg er supersosial i andre anledninger, pleier jeg å jobbe alene. Har lang erfaring innen Android utvikling, c++, opengl 3.3. Hjemmeside med noen ting jeg har jobbet med: https://sites.google...cecraft/worklog http://www.youtube.com/watch?v=ud3m67OJBiI Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Handler prosjektet om penger eller bare om å vise verden at dette er unikt og flott? Lenke til kommentar
ashkmehr Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 Selvfølgelig er det snakk om penger også pluss at vi skal vise verden at dette er unikt og flott Noe du kunne tenkt å være med på? Vi skal ha skype konfranse snart med dem som ville være med. kunne du tenkt deg å være med på det? Har du erfaring med programmering? Hører gjerne fra deg snart Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Nei nå holder jeg på å forberede meg til juleribba, det er lite tid til overs for prosjekter. Svor står på høyeste prioritet nå, og jeg planlegger surkålen i neste runde. Jeg tror bare jeg hadde ødelagt hele gruppa likevel. Endret 17. desember 2012 av LonelyMan Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Veit ikke om jeg bare har misforstått men du (les, trådstarter) skreiv "- det skal fungere på alle OS. Det er en applikasjon/ programmvare som skal være på en nettside." mens det søkes etter C/C++ programmere? huh? Lenke til kommentar
ashkmehr Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 Veit ikke om jeg bare har misforstått men du (les, trådstarter) skreiv "- det skal fungere på alle OS. Det er en applikasjon/ programmvare som skal være på en nettside." mens det søkes etter C/C++ programmere? huh? Ja beklager for misforståelsen, men hvis du husker så skrev jeg også "- Det skulle være et større prosjekt men etter å ha snakket med en rådgiver i helgen, mente han at, det er best at vi begynne med noe mindre versjon av det og få feedback og da kan vi sette i gang med det store", Med det stor prosjektet mest parten skulle være på c/c++, men som sagt endra det litt og skal begynne med mindre versjon av det. Og jeg snakket med rådgiveren etter å ha publisert innlegget, så jeg ville ikke slette det, siden jeg allerede hadde fått et par svar Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Punktum etter setning, ikke smiley. 4 Lenke til kommentar
Graknol Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Aldersgrense? Har lagd denne siden da (har ikke fått tid til å fikse alt enda) www.dohpic.com Kan c++, c#, Java, og plukker nye språk kjapt opp 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Ett spørsmål jeg alltid spørr slike "jeg skal gjøre deg rik"-personer, hva er din andel og hva er programmerernes andel da det ikke virker som du er keen på og betale noen realistiske summer til noen. Lenke til kommentar
Graknol Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Alt er planglagt og vet hvordan det skal gjøres og har alle ressursene, trenger bare noen andre ivrige som meg selv . Hvis alt er planlagt og du vet hvordan det skal gjøres, hvorfor har du ikke tatt kontakt enda da? Litt info på f.eks. Epost hadde vært fint. ([email protected]) IVRIG ETTER Å STARTE! Endret 11. mars 2013 av Graknol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå