L4D4L Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) . Endret 15. desember 2012 av L4D4L Lenke til kommentar
DCG Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg bestille et Arduino kit fra Sparkfun igår, lengre leveringstid, men ikke stor prisforskjell Lenke til kommentar
L4D4L Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) . Endret 15. desember 2012 av L4D4L Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hvilke henvendelser har du hatt i ettertid av at varen ble sendt? Forsinkelser skjer hos alle. Jeg synes det er flott at vi har en sparkfun forhandler i Norge, de gangene jeg har bestilt fra robonor så har det gått fort for seg og varen har blitt levert i tide og da fortere enn om jeg hadde bestilt via sparkfun. Kan forsåvidt legge til at tittelen på denne tråden er relativt elendig med tanke på innholdet i tråden samt at dette i all hovedsak virker som en kilde for utløp av irritasjon framfor en matnyttig tråd og hadde sikkert passa bedre i Den lille Arduino-tråden Lenke til kommentar
L4D4L Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2012 Takk for det... Ja, bra noen leverer de varene bla bla bla... Har selv handlet fra dem før + fler andre. Det som skjer her er at jeg forklarer de at jeg skal ha det til en gave, å det haster. De lover den skal sendes på tirsdag men sender den ikke før 3 dager seinere. Når jeg sender mail å spør om det er feil på siden eller om de faktisk sendte den på fredag (noe jeg faktisk ville vite for å planlegge dette med gaven osv), så får jeg ingen svar. Prøvde å sende 2 mail i løpet av dagen men ikke fått svar. Synes bare det er utrolig useriøst å ikke kunne holde en frist når de lover meg å sende den en dag, men ikke sender den før 3 dager senere uten et unskyld, beklager eller noe slikt. Jeg vet at det er menneskelig. Men at man ikke kan gi beskjed eller noe er bare elendig. Hadde de sagt ifra at "vi har den ikke på lager", eller at "vi sliter med å få sendt varene" eller noe annet, så hadde jeg ikke hatt noe problem med det. Jeg skjønner at dere uansett kommer til å si at Robonor er knall å jeg er en dust. Men jeg har handlet arduino før til meg selv, folk i klassen osv. Jeg har kjøp fra forskjellige plasser. Men dette er faktisk noe av det dårligste jeg har opplevd på service. Kanskje det er et engangstilfelle, men sånn skal ikke skje. Spesielt ikke når man har en avtale med kunden som kunden selv minner Robotnor på fler ganger. Elendig spør du meg. Men for all del, jeg forventer ikke at dere skal støtte meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå