Spaz Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Det lukter så mye pirater av Linken din at jeg snart kan bruke den til å tørke støv av floppydiskene mine. Hverken Syndicate eller Superfrog som du kan finne blant spillene i linken er gratis og kan finnes på GoG der du må kjøpe dem. Selv om det kan emuleres betyr ikke det nødvendigvis at emuleringen er lov. classicdosgames.com (RGB Classic Games) er helt lovlig. Siden inneholder kun shareware eller freewareversjoner av spill. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Her var det mykje god smak, ja. Eg kan i alle fall underskrive på Alpha Centauri, Age of Wonders og QFG. Fantastiske spel, alle saman. Kay Lenke til kommentar
Joels Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Dere må jo for pøken nevne at den originale Spyro-trilogien har blitt tilgjengelig på PSN! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Savner Dungeon Keeper mer enn alt her. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Kunne kanskje vært lurt å lage enda en artikkel om disse klassiske spillene.. Vil nevne at Carmageddon også er kommet ut på GOG nå, i forbindelse med produksjonen av det nye! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Nettop kjøpt et program som heter RPG Maker VX Ace via steam. Vil anbefale dette for Jrpg fans fra Super Nintendo tiden, du kan lage ditt eget spill. veldig avansert program for eksperter, men det kan og brukes av casual gamers. Endret 20. desember 2012 av Realzi Lenke til kommentar
Bento Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg vil ha red alert 1 og 2.. 2D strategi på sitt kuleste.. Red Alert 1 har vært fritt tilgjenglig siden 2008. http://www.gamer.no/artikler/12435/ea-gir-bort-originalspillet/. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå