zappo Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Kjøpte et brukt hovedkort Msi KT3 Ultra2 til min sønn, da det gamle Msi K7T266 Pro2 kortet streika. Fikk blåskjerm uanset når Windows var reinstalert. Dvs. ( Maskinenen funka, men bare overføring i fra ftpen var nok til frysing av bilde, så bytta jeg ram ( TwinMos pc 2100 ) som jeg har og den andre sønnen min har og fikk samme feil. Bytta skjermkort, cd brenner, nettverkskort, hardisk, kontrolerte kabler osv, men sukk det var bare å kjøpe et brukt av en kjenning som jeg stoler på. Satte opp det nye (brukte) og vips det funka. Så til mitt problem jeg får ikke enebla det intregerte lydkortet til å funke, da forige eier satte inn et lydkort av bedre sort. Snakket med han men han husker ikke hvor i bios det var, bare at det var 2 plasser man måtte disable når han skulle sette inn det nye skermkortet. Har gått inn i biosen på Integrated Peripherals og enabled AC`97 Audio, men hvor er den andre plassen jeg må eneble får å få lyd. For å si det med det samme, jeg har lest manualen mange ganger men finner det ikke ut av det.Er det noen med samme kortet som kan bistå meg ? Lenke til kommentar
zappo Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 mener lydkort lengre nede ( skrivefeil ) sorry. :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå