Izex Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Har flere ganger opplevd at siden blir refreshet på siste ordet jeg skriver i en post - poff alt jeg har skrevet blir selvfølgelig borte, tråden jeg svarer på blir borte enda det er flere poster på den og trådstarter kan ikke ha fjernet den, og faktisk egene tråder som bare plutselig er vekk, uten at noen har stengt dem eller no. Hva er det som foregår? Er forumet løpsk? Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 har opplevd det samme, senest nå nettopp. hva skjer.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Har dere noen eksempler på tråder som "forsvinner"? emner etc. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Prøvde nettopp å poste i en tråd og det kom opp at mitt innlegg var lagt til, men da tråden ble oppdatert var det ingen reply fra meg der. Lenke til kommentar
esk Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 En tråd på gamer.no under modder som omhandlet ut2003 ble sporløst borte her om dagen Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Nå prøvde jeg vanlig posting på en tråd og ventet leeengs, så kom det bare opp "The page cannot be displayed" og måtte gjøre alt om gjenn. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Nok en tråd *Poff gone* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå