Nilsen Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Sjekk hva som skjuler seg bak luken. Konkurranse: Julekalender 2012 – luke 15 Lenke til kommentar
dag128 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Det første spørsmålet der var litt merkelig... 5 Lenke til kommentar
NoShoes Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 "Mente vi at den hadde et støynivå?" Den har vel et støynivå. om det er lavt eller høyt er nå en ting. men at den har et støynivå tror jeg at jeg kan si at den har. 2 Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Rulla terningen i dag xD Hvis spm 1 ikke var ment som en spøk og dere gjør endringer i teksten håper jeg man får muligheten til å svare på nytt etter at spørsmålstekst er endret. 1 Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Det første spørsmålet der var litt merkelig... Det første spørsmålet var da ikke merkelig i det hele tatt??? Det var bare komplett idiotisk :-) DrE Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Et ord som har blitt borte i spørsmål nummer 1, kanskje? Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Fint at jeg ikke er den eneste som synes enkelte nivåer av støy kan være hyggelig. ^^ 1 Lenke til kommentar
bmwbmwbmw Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg synes spørsmål 1 var greit det dette er jo en konkurranse og skal da også inneholde lure spørsmål. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Omfg, les mer før kommenterings-stormen setter igang da.. Er det virkelig slik at dere bare kan avse 1min og 15 sekunder på en konkurranse? Les gjennom reviewen, så fatter dere ut av det, JEEZ! Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Omfg, les mer før kommenterings-stormen setter igang da.. Er det virkelig slik at dere bare kan avse 1min og 15 sekunder på en konkurranse? Les gjennom reviewen, så fatter dere ut av det, JEEZ! Det var en skrivefeil i oppgaven, så i natt var spørsmål 1 noe sånt: "Vi har testet storebroren til strømforsyningen blant dagens premier. Mente vi at den hadde et støynivå?" Les igjennom det, så kan det hende du skjønner mer av kommentarene. Lenke til kommentar
The mystical forest Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Ble litt forvirret nå,hvorfor står det at testen av strømforsyningen har mer watt enn det står i navnet i konkurransen? Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 @ScaryTIGerEye Kalenderpremien er på 550W, mens den testede PSUen som det linkes til (som er kalt storebror i serien) er på 620W. Når du nevner det, så er det kanskje litt kronglete skrevet, men ingen feil det jeg kan se. 1 Lenke til kommentar
The mystical forest Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) @ScaryTIGerEye Kalenderpremien er på 550W, mens den testede PSUen som det linkes til (som er kalt storebror i serien) er på 620W. Når du nevner det, så er det kanskje litt kronglete skrevet, men ingen feil det jeg kan se.e Det største jo ikke i artikllen at det er storebroren da, eller? Takk for svar hvertfall ;-) Endret 15. desember 2012 av ScaryTIGerEye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå