AnonymDiskusjon Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Hei Diskusjon. Jeg har kommet opp i et lite dilemma her som jeg ikke vet hvordan jeg skal løse. Jeg har halvveis holdt på med ei jente i flere måneder nå. Vi har ikke holdt ordentlig på, men hooket opp på masse fester, vært en del med hverandre, snakket mye sammen, hatt sex osv. Alle disse normale tingene når man holder på. Så, for noen dager siden var vi ute på byen sammen og pratet en del om fortiden til hverandre, og de tingene hun fortalte skremte meg litt. Det er ikke noen sinnsykt store ting, men f.eks som at hun har ligget med 16 gutter (samme antallet som meg) samtidig har vært sammen med noen mesteparten av det "voksne" livet, og at hun har prøvd ecstasy med ekskjæresten, røyket hasj, drukket og festet mye siden hun var 15-16 år osv. Hun kommer fra Oslo og har altså levd "storbylivet". Jeg som kommer fra en mindre plass har ikke så veldig mye å stille opp med ift dette. I mine tidligere forhold har det alltid vært jeg som har vært badassen, mao ligget med flest, prøvd hasj et par ganger osv. Spørsmålet er om jeg skal la disse tingene styre hva jeg syntes om henne. Fordi problemet er at jeg liker denne jenta godt og kunne tenke meg å holde ordentlig på med henne, og eventuelt bli sammen med henne om det fungerer, men jeg blir litt skremt av disse tingene. Er det rett av meg å føle det? Burde jeg lete etter noen som er mer på mitt nivå, eller kan det fungere greit slik som dette også? Det er jo alltid en i forholdet som virker kjedeligere eller mer normal enn den andre, og i de tidligere tilfellene har alltid vært den andre personen og ikke jeg. Vi er begge tidlig i 20-åra forresten, om det har noe å si. Anonym poster: 90ec3060704dee15cdd6eda9d898d1cc Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Så altså.. fordi hun har hatt sex med like mange som deg omtrent, prøvd rusmidler som du har, og festet en del som sikkert du også har gjort, så har du tvil om henne? 7 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Du skriver "Burde jeg lete etter noen som er mer på mitt nivå". Vel, dere har pult like mange, begge røyket hasj og du har sikkert festet litt sjøl. Jeg vil si hun er på ditt nivå da, jeg.. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2012 Han liker kanskje å skryte av seg selv. Og hun er sikkert enda verre enn det som skrives. Dropp dama! Anonym poster: e9f15cfea8fd30b13756fc464c09729c Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Tror ikke TS er klar over det han skrev i innlegget sitt. For det virker jo som de to er skapt for hverandre.... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Så lenge eksperimenteringen er ett tilbakelagt stadium, ser jeg ikke helt "problemet" her Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Neeeida, synes han skal droppe henne, så blir det flere jenter med livserfaring igjen til meg... Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Så du skremmer deg selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå