Gå til innhold

Skolemassakre i USA (Konspirasjonstilnærmingen)


Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke et forbud mot våpen vil hjelpe mot slike saker. Dersom noen er så syke i hodet at de kan planlegge og gjennomføre noe som dette så får de tak i våpen uansett, og det har vi et fryktelig eksempel på her i Norge. Fy faen hvor mange syke mennesker det er i verden..

 

Ja og de sykeste sitter dessverre i regjeringene rundt om i verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

. Ville selvfølgelig vært fint med litt seriøse bevis/kilder på dette da. jeg er så nysgjerrig på alle disse falsk flagg operasjonene som foregår om dagen. Spesielt at denne saken var så opplagt allerede så tidlig.

 

Du kan nok ikke få noen beviser, for offisiell media vil nok ikke skrive om at det var en falsk flagg aksjon.

 

Men dette er åpenbart en falsk flagg aksjon, de eneste som har motiv er myndighetene, og alle tegnene fra tidligere falsk flagg aksjoner stemmer.

 

Jeg sitter også nå og følger med i direktesending fra USA, og det kommer også frem at regjeringens folk begynte å propagandere for inndragning av folkets våpen nesten før skytingen var over.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du "glemmer" at det sansynligvis forsvinner 1000'vis av slike "trygge" våpen ved tyveri og boliginnbrudd, og dermed er med å øker den totale mengden illegale våpen der ute.

 

Du mener vel legale våpen

 

http://en.wikipedia....s#United_States

In the United States, the right to keep and bear arms is codified in the Second Amendment to the United States Constitution. The text of the amendment reads:

 

A well regulated militia being necessary to the security of a free state, the right of the people to keep and bear arms shall not be infringed.[34]

 

Tragisk, nok en gang desverre.

Er fint at noen har oppklart saken allerede da. Baltazar94 er jo kjappere enn Sherlock Holmes. Ville selvfølgelig vært fint med litt seriøse bevis/kilder på dette da. jeg er så nysgjerrig på alle disse falsk flagg operasjonene som foregår om dagen. Spesielt at denne saken var så opplagt allerede så tidlig.

Glem Baltazar94. Jeg skrev et sted at jeg visste allerede før Palme ble myrdet hvem som stod bak. Veldig enkelt når man leser historie :)

 

Dere andre lurer vel enda på hvem som stod bak drapet på Palme. Tragisk for dere selvfølgelig. Sauehoder :)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

I en uttalelse uttaler New Yorks borgermester Michael R. Bloomberg at han krever strengere våpenlover.

- Vi har hørt retorikken tidligere. Det vi ikke har sett er lederskap - ikke fra Det hvite hus og ikke fra kongressen, sier han.

 

etter skyteepisoden idag.

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

Dette er kun fantasier og egenproduserte argumenter basert på statlig propaganda.

Jeg ble mobbet gjennom hele skoletiden selv, men jeg ønsket aldri å drepe noen, jeg tenkte ikke på det et øyeblikk.

Jeg ønsket bare det jeg nevnte i mitt innlegg. Og jeg har aldri hørt om noen andre mobbeoffer som ønsket å drepe noen heller

 

 

 

Tror du virkelig at offisiell statskontrollert media vil skrive om at myndighetene driver med falsk flagg aksjoner ?

 

Myndighetene både i USA og i andre land har drevet med falsk flagg aksjoner opp gjennom hele historien for å øke sin egen makt og kontrollere folket, det er slett ikke noe nytt

Det du tror på, er ikke det fantasier og vrangforestillinger om virkeligheten? Føler du et trang til ikke å tro på det samme som alle andre?

 

Bevis faktaene dine med andre førstehåndskilder da, hvis de finnes. Bla opp noen faktiske falske flagg operasjoner som er blitt nedskrevet i historiebøkene eller fortalt av de som har opplevd det.

Endret av Eksboks
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes ikke noen "rette hender" å legge våpen i.

Ah, så du tror på en våpenfri verden hvor alle sammen skal leve i fred og ro?

 

Øyenvitnene til massakren meldte om to skyttere og media meldte også spontant to skyttere, men allerede nå begynner media å forandre det til en skytter, akkurat som skytingen på utøya.

Samme regla i Batman-massakren også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ah, så du tror på en våpenfri verden hvor alle sammen skal leve i fred og ro?

Jeg tror ikke på en, men jeg håper på en.

 

EDIT: Drit i det jeg sa nå. Ja, jeg tror på en fredelig verden. Absolutt alle vil naturligvis ikke leve i fred da det alltid finnes forskrudde idiothoder der ute, men med riktig motivasjon og fravær av ting som religion ser jeg ikke noe problem i en menneskehet som står samlet. Jeg tror dog ikke at dette vil skje før vi har muligheten til å begynne og kolonisere verdensrommet.

 

Men hva jeg tror om en fredelig fremtid og dine tanker om statens og Illuminati sine bånd er sviende irrelevante.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Kennedy, Lee harvey osawald, flykapringene 70-årene,Irak krigen,Afghanistan,9/11 osv osv osv

.

 

Prøvde meg på noen mere mainstream da klientellet tydeligvis har en dragning mot den sorten.

 

Jeg tror ikke på en, men jeg håper på en.

 

EDIT: Drit i det jeg sa nå. Ja, jeg tror på en fredelig verden. Absolutt alle vil naturligvis ikke leve i fred da det alltid finnes forskrudde idiothoder der ute, men med riktig motivasjon og fravær av ting som religion ser jeg ikke noe problem i en menneskehet som står samlet. Jeg tror dog ikke at dette vil skje før vi har muligheten til å begynne og kolonisere verdensrommet.

 

Men hva jeg tror om en fredelig fremtid og dine tanker om statens og Illuminati sine bånd er sviende irrelevante.

Ah, så det er religion som er problemet i din anskuelse. Velvel Stalin og Mao hilser.

 

Kolonisere verdensrommet? Er du stein?

Endret av Magical Mystery Tour Guide
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...