Gå til innhold

Skolemassakre i USA (Konspirasjonstilnærmingen)

Anbefalte innlegg

Du har rett C.R., men du er Supermann og han gjemmer seg bak drakten sin og deltar i konspirasjonen!

Alvorlig sett så mens flertall folk mener det blir umulig for så mange å holde kjeft for Roarios teorien og er derfor er meget usannsynlig, så det blir umulig for Rosario å se logikken i slik tankegangen. Han legger utrolig mye vekt på kompetansen i konspirasjons ledere og deres innflytelse. Det kan bli titusen folk som kjenner konspirasjonen men alle holder kjeft, så mektig er ledere. Han har ikke tenkt på hvor vanskelig det er å stanse informasjon, selv i Syria, Kina og Iran og enda vanskelig i åpne vestlige samfunn

Jeg antar det har noe å gjøre med tillit i myndigheter. Mens de fleste mener de alle fleste myndigheter kan stoles på, i Rosarios verden er nesten alle myndigheter onde, uærlige folk

Det paradoksale er at mens de innehar en enorm kompetanse og utrolige ressurser til å dekke over ting, så begår de altid dumme feil, som å glemme å legge ved riktig våpen, eller glemme å endre facebooksiden til riktig tid, eller glemme å drepe riktig antall folk osv. Det blir veldig Scooby Doo, der "alt hadde fungert knirkefritt om det ikke var for ungene og den dumme hunden."

Det er rart hvordan disse menneskene som kan gjøre alt dette, og får millioner til å tie stille gjør så tilsynelatende dumme feil. I 22. Juli trodde de i ramme alvor at de hadde "glemt" en ledning som utløste bombene. Det blir rett og slett bare komisk.

Men nå skal jeg komme meg i dressen, Godt nyttår!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stop and think. To believe that 9/11 was an “inside job,” that it was accomplished with the blessing of the U.S. government, requires that you believe not only that George W. Bush is a demonically inspired, genocidal monster, but also that dozens and perhaps hundreds of other people in the government are likewise crazed mass-murdering psychopaths. How can bright and intelligent Americans believe such things?

Gitt at George Bush er en "demonically inspired, genocidal monster" og hundrevis av de andre er "crazed mass-murdering

", hvor sannsynlig er det at det er dem som står bak 911 vs.en ærlig islamist? Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Svært lite sannsynlig. Helt enormt lite sannsynlig faktisk, og det er når jeg godtar den tullete antagelsen din.

Men nå er det tid for fest, du burde komme deg ut og feire året som har vært du og, og ta en pause fra konspirasjonene. :)

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar

Det er rart hvordan disse menneskene som kan gjøre alt dette, og får millioner til å tie stille gjør så tilsynelatende dumme feil. I 22. Juli trodde de i ramme alvor at de hadde "glemt" en ledning som utløste bombene. Det blir rett og slett bare komisk.

"Komisk" :)

Her overvurderer de hvor dum amerikanere er :( Amerikanerne som tenker selv blir kvalm av dem. De får følelsen av de bare er "idioter"

(1:15 i video)

- Dørruta var ødelagt, alt var så stille på skolen :(... så hørte vi flere skudd, og vi rømte vekk defra

(Når noen tror at dette er en konkurranse i å lyve da står vi overfor satanister = Freemasonry)

Her trener de på Sandy Hook massakre :(

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

"Her trener de på Sandy Hook massakre"

Så viser du en video av politi som trener på å stanse slike massakrer / gisselsituasjoner på slike skoler.

HVORDAN skulle de trent på å stanse massakrer og være forberedt på gisselsituasjoner på skoler, egentlig, dersom de ikke trente?

Vi så selv hvordan mangel på praktisk trening kan gå galt en viss sommerdag i forfjor.

Jeg har sagt dette før:

Dette her er lavmål selv for oppslagstavlen.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å si med Jarod Kintz: "Den største myten av dem alle er at Columbus kom til Amerika." ;)

Bare tenk: Amerika eksisterer ikke. Det er bare noe "de" vil få oss til å tro. Amerika er spilt inn i Spielbergs filmstudio, som ligger i Israel. Det er derfor nesten alle skuespillerne i konspirasjonsvideoene er jøder. Noen ganger må de variere litt, da, som når de leiet Obama til å spille president.

Utendørsscenene er spilt inn i Australia. Hver gang jeg har trodd at jeg har fløyet til "USA", har jeg i virkeligheten fløyet til Australia. Der er hele USA bygget opp av filmkulisser. Jeg vet det, for en gang i Denver var det en av skuespillerne som glemte seg og snakket med australsk aksent istedet for amerikansk. Jeg lot som jeg ikke hørte det, ellers hadde jeg nok ikke sittet her idag.

Nå ringer det på døren. Hvis dere leser dette, så rakk jeg å trykke "post"...

Godt nytt år!

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er like stor sjanse for at Rosario står bak denne hendelsen som maktpersoner i USA.

De tre sporene er

1. Adam Lanza

2. Crazed mass-murdering, law enforcing, freemason lunatics

3. Rosario

Ingen har motiv utenom kanskje de som drukner i våpen, men som er redd for at andre svarer med samme mynt

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

De tre sporene er

1. Adam Lanza

2. Crazed mass-murdering, law enforcing, freemason lunatics

3. Rosario

Ingen har motiv utenom kanskje de som drukner i våpen, men som er redd for at andre svarer med samme mynt

Lanza druknet i våpen og moren sin ville sende ham til sykehus for de med psykiske lidelser. Han likte ikke ideen og derfor drepte han moren sin og barna som hun elsket på Sandy Hook mens hun var volunteer på skolen. Dette ifølge USA Today-

http://m.usatoday.com/article/news/1779475

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Lanza druknet i våpen og moren sin ville sende ham til sykehus for de med psykiske lidelser. Han likte ikke ideen og derfor drepte han moren sin og barna som hun elsket på Sandy Hook mens hun var volunteer på skolen. Dette ifølge USA Today-

http://m.usatoday.co...le/news/1779475

Han virker mer som en helt vanlig psykisk syk person, som har oppfattet at hvis han gjør noe spektakulært, blir han i hvert fall noe annet, kanskje noe bedre enn å oppfattes som bare enda en syking ...

Et produkt av en tid hvor det å bety noe i "klikkbarhet", er viktigere enn å være noe

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Vi har en god analyse på amerikansk kultur her http://en.wikipedia....he_Hunger_Games

192px-Suzanne_Collins_David_Shankbone_2010.jpg

Forfatteren er fra Connecticut og skriver om rituell ofring av 20 barn i Sandy Hook i fiksjons form (helt tilfeldig selvfølgelig :) ). Men hennes analyse av amerikansk TV og amerikansk virkelighet er knivskarp. Hva betyr New World Order i praksis? :) Det lærer leserne av "The Hunger Games". En klasse av fattige dummes ned av TV :). De som styrer er en elite rundt "Capital" (New York). Blood Games erstatter Reality Shows som sirkus for folk :)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Vi har en god analyse på amerikansk kultur her http://en.wikipedia....he_Hunger_Games

192px-Suzanne_Collins_David_Shankbone_2010.jpg

Forfatteren er fra Connecticut og skriver om rituell ofring av 20 barn i Sandy Hook i fiksjons form (helt tilfeldig selvfølgelig :) ). Men hennes analyse av amerikansk TV og amerikansk virkelighet er knivskarp. Hva betyr New World Order i praksis? :) Det lærer leserne av "The Hunger Games". En klasse av fattige dummes ned av TV :). De som styrer er en elite rundt "Capital" (New York). Blood Games erstatter Reality Shows som sirkus for folk :)

Wow. Du har greid å se hva budskapet til en bok/film er.

Gratulerer :)

Hva er Orwell for deg? Spåmann? :(

lol :(

:(:(

:(

Endret av Psykake
Lenke til kommentar

Ja, slikt skjønner man et år etter at man har lest en bok. Det er også spennende å se hva budskapet med "psykake" er. Er det sheeple eller globalist? De som lyver -> globalist stort sett :) Da skal vi bli dum

Suzanne Collins sier det ganske tydelig, talkheads på TV skal dumme folk ned (likens i Norge). Nå skal vi lære "gun control" :( (problemene dikter de opp - Er du overbevist nå? 20 døde! 20 døde! 20 døde! 20 døde!)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Ja, slikt skjønner man et år etter at man har lest en bok. Det er også spennende å se hva budskapet med "psykake" er. Er det sheeple eller globalist? De som lyver -> globalist stort sett :) Da skal vi bli dum

Suzanne Collins sier det ganske tydelig, talkheads på TV skal dumme folk ned (likens i Norge). Nå skal vi lære "gun control" :( (problemene dikter de opp - Er du overbevist nå? 20 døde! 20 døde! 20 døde! 20 døde!)

Hvorfor lager media filmer med utrolig mye vold som mange mener fører til mer kjøp og bruk av våpen hvis de ønsker å ta våpen fra oss sauer?

Lenke til kommentar

Kriminelle jobber for seg selv, selvstendig næringsdrivende. Grunnen er at de ønsker mere kriminalitet i gatene? At de ønsker en flom av narko burde vi ha skjønt allerede. Så lenge folk går på stoff er de ikke farlige. Det er de som ikke går på stoff som er farlige for dem.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Kriminelle jobber for seg selv, selvstendig næringsdrivende. Grunnen er at de ønsker mere kriminalitet i gatene? At de ønsker en flom av narko burde vi ha skjønt allerede. Så lenge folk går på stoff er de ikke farlige. Det er de som ikke går på stoff som er farlige for dem.

Har du hørt om organisert kriminalitet?

Og dine "globalister", som styrer alt og alle, hvor er de? Nei, Rosario, de finnes nok bare oppi ditt eget hode. Denne hendelsen er en tragedie uten like, og måten du driver å manipulerer de etterlattes oppførsel etc (i bilder) her er bare latterlig. Lurer på om du hadde vært lei deg vis en gal mann hadde skutt hele familien din. Eller nei vent, globallistene hadde bestemt at dette skulle skje, og det var bare skuespillere (din familie) som ble skutt. Cover-up aksjon fra FBI må det a vært!

Lenke til kommentar

Denne hendelsen er en tragedie uten like, og måten du driver å manipulerer de etterlattes oppførsel etc (i bilder) her er bare latterlig.

Afghan Heroin Myths and Facts Recapped & Simplified for Mainstream Followers

---

Har du enda ikke skjønt at det som står på Wikipedia om Sandy Hook er verd like mye som dopapir.

Sandy Hook "massakren" ble avslørt allerede for to uker siden. Nå er du dere som må legge fram motbevis :)

Vi er ikke helt dum heller. Vi har hundrevis av avslørende analyser om Sandy Hook, vi vasser i dem. Vil du ha nye analyser døgn for døgn, eller har du tenkt å bruke skylapper resten av livet?

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...