Fibonacci Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Du må ikke stole på NBC, Rosario! De er styrt av staten! Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Gun Inconsistencies in Sandy Hook School Mass Shooting Nok en youtube-link Men for å svare seriøst: Mediene er selvfølgelig bare ute etter flest klikk og seertall, derfor slenger de rundt seg med alt de får høre av "noen politibetjenter og ansatte i politiet", eller hva han sa. Men hvorfor diskuterer man egentlig hvilket våpen han brukte til å drepe barna? Siden dere ikke tror at det har skjedd kan dere heller bruke tid på å skrive en grundig forklaring på hvordan dere mener at de har klart å få med hele lokalsamfunnet på det. 1. Er hele lokalsamfunnet med på det? Isåfall hvordan? 2. Hvis ikke, hvordan har man klart å lage en ny skoleklasse ut av skuespillere / allerede døde personer som plutselig er på skolen sammen med de andre elevene som ikke er med på oppsettet? Det gir ingen mening. Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 1. Er hele lokalsamfunnet med på det? Isåfall hvordan? 2. Hvis ikke, hvordan har man klart å lage en ny skoleklasse ut av skuespillere / allerede døde personer som plutselig er på skolen sammen med de andre elevene som ikke er med på oppsettet? Dette har vi etterlyst i lang tid. Not gonna happen. Det enkleste for dem er å ignorere spørsmålet eller angripe dem som stiller det. 3 Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Haha. Jeg vet... jeg vet.. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Gun Inconsistencies in Sandy Hook School Mass Shooting Du nekter altså å svare selv. Som reporteren sier, det har vært mye feilinformasjon, spesielt i starten. Men igjen, man ser at det ikke er en Bushmaster som blir hentet ut av bilen. Det kan lett sees på måten politimannen tømmer kammeret. Han drar på undersiden av våpenet, foran avtrekkeren, ikke på oversiden av våpenet og bak avtrekkeren, som er eneste måte å tømme kammeret på en Bushaster rifle. Bildene viser forskjellen: Bushmaster-rifle: Man trekker med to fingre over en T-formet krok over kolben, som ringet inn på bildet: En pumpehagle lades ved å dra i den tykke "pølsen" med rillemønster under selve løpet, langt fremme på våpenet. Eksempel: Jeg har lagt ved bilde slik at du kan få det inn med teskje. Fortsetter du å nekte å svare på dette problemet, anser jeg din sak som tapt. Du har ingen forklaring på dette, og selv om du sikkert vil fortsette å fornekte det, har vi bevist at våpenet i bilen ikke var en Bushmaster-rifle. Hvordan kan du fortsatt lyge til både oss og til deg selv? Du kan åpenbart se at det er UMULIG at det er en Bushmaster-rifle som blir håndtert i videoen din! Endret 28. desember 2012 av ChrisReeve 4 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Dette var en ny falsk flagg aksjon fra myndighetene i USA. De har problemer med å få tatt våpnene fra folket, og derfor så pøser de på med slike falsk flagg aksjoner som dette i håp om at de skal få støtte i folket for å inndra våpnene. Når man, uten særlig hell, prøver å få noe vettugt ut av konspirasjonsfolket kan det være oppklarende å se tilbake på førstesiden. Kun få timer etter hendelsen, og mens informasjonen var ekstremt begrenset, "visste" allerede flere her inne hva som "egentlig" hadde hendt. De konkluderte umiddelbart, og har brukt tiden siden på å bekrefte og rasjonalisere. Da må det nødvendigvis bli som det har blitt. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Det er lite poeng i å diskutere med dei. Dei er ikkje her for å diskutere eller finne sanninga. Poenget er å spre så mykje tvil som mogleg om emnet. Enkelte spørsmål kan me kanskje ikkje motbevise, så det vil dei bruke som "bevis" seinare. Utan at påstanden på noko sett og vis er bekrefta. Etter mi meining blir det som å prøve å overbevise ein konservativ kristen frå det tjukkaste USA om at Gud er oppdikta. Hensikten til motparten er ikkje å diskutere emnet, men å gjenta sine poeng ofte nok til at enkelte kanskje blir overbevist. Eller gjev opp sidan det er ein håplaus diskusjon. Å tru på enkelte konspirasjonsteoriar er no ein sak, men det blir nærast ein religion når dei trur på alle, og identifiserer alle hendingar som dukkar opp som konspirasjonar. Å tru på ein teori er kanskje litt søkt, men å sjå dei over alt er enten eit psykisk problem eller eit behov for å tru at verda ikkje er som dei fleste trur. Om dei faktisk er i stand til å overbevise seg sjølve, på tross av alle bevis, eller om dei ikkje vil sjå på bevis, i fare for å så tvil om sine meiningar, hadde vore interessant å visst. Uansett er det ein irrasjonell oppførsel for å overbevise seg sjølv om at vårt bilete av verda er feil. 2 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Adam Lanza hadde intet gevær "We are told by several officials he left that [geværet] in the car" Endret 28. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 4 våpen på skolen nå? Jeg tror jeg avslutter fra min side med denne oppsummeringen av tråden så langt: http://www.youtube.com/watch?v=M_eYSuPKP3Y Geir 5 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Annen massakre i Oregon 3 dead in Oregon mall shooting http://edition.cnn.c...ting/index.html CNN) -- Panicked customers rushed to the exits when a gunman opened fire Tuesday at a mall outside Portland, Oregon. Some people huddled behind store counters and hid behind racks of clothing. The mall's Santa dropped to the ground. Three people were killed, including the shooter, said Lt. James Rhodes of the Clackamas County Sheriff's Office. The shooter died of a self-inflicted gunshot, he said. One person suffered a traumatic injury. http://www.usatoday....people/1765169/ The masked gunman who terrorized holiday shoppers at an Oregon mall, killing two people and himself, was a 22-year-old Portland man with an assault rifle that police say had been stolen a day earlier. Clackamas County Sheriff Craig Roberts said Jacob Tyler Roberts did not know his victims and did not appear to have specific targets when he fired as many as 60 shots inside a mall crowded with 10,000 people Tuesday afternoon. The masked gunman who shot up a crowded Oregon mall and killed two people Tuesday before taking his own life was identified Wednesday as Portland resident Jacob Tyler Roberts, 22. http://www.usatoday....ooting/1762473/ Motiv? http://www.huffingto..._b_2296492.html Jacob Tyler Roberts, who rise to fame on the wings of their seemingly random acts of violence. Intentionally or otherwise, these individuals immortalize themselves in their online footprints, which live on long after the crimes have been committed. "15 minutes of fame" Oregon mall shooting. We as gun owners need to speak up against this Gun control Publisert 12. des. 2012 Oregon mall shooting is twisted by media into a gun ban. Please honor the victims by understanding how they are being used by the media to push an agenda Endret 28. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Adam Lanza hadde intet gevær "We are told by several officials he left that [geværet] in the car" Med andre ord, du godtar endelig at det ikke ble funnet en AR-15 i bilen? Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Du mistolker kilden. Det de sier er at Adam Lanza ikke hadde noen AR-15 under massakren. Det ble funnet "a long rifle" i en bil - som ikke er registrert på Nancy Lanza. Endret 28. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Du er flink til å tolke ting, Rosario, det skal du faen meg ha. Det ble funnet "a long rifle" i en bil - SOM MAN TYDELIG SER AT FOR FAEN I HELVETE ER EN HAGLE. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Vi ser at geværet har pistolgrep, ellers ser jeg ikke hva slags gevær det er. Vi trenger et bilde av "shotgun". CNN 19. desember In the car he left a shotgun, about which police have offered no details. Lanza used one of the handguns to take his own life, Her virker det som at politiet har sagt "shotgun". Det har ikke politiet sagt Wikipedia oppgir "shotgun" med link til kilde, men den linken sier ingenting om "shotgun". Hva vi ser er at media dikter opp "shotgun", liksom media diktet opp "autism", "loner" ... Her dikter media opp en "20-åring" (bildet er gammelt, mer som da Adam Lanza var 15 år, men da så Adam Lanza ikke ut som som dette. De har gjort han eldre) Endret 28. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Takk for mer troverdig info. Lurer på om du kan sjekke ut denne linken: http://no.wikipedia....i/Argumentasjon Slik at vi andre her i verden også kan kommunisere med deg. Seriøst, du feiler på alle punkter. Endret 28. desember 2012 av Hyd 6 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Driver dere "argumentasjon" ? - Her dikter media opp en "20-åring" Dette er ikke "argumentasjon", dette er fakta. Dere kan argumentere for og imot å drive diktning så mye dere vil, men jeg holder meg til fakta. Endret 28. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Vi ser at geværet har pistolgrep, ellers ser jeg ikke hva slags gevær det er. Vi trenger et bilde av "shotgun". CNN 19. desember Her virker det som at politiet har sagt "shotgun". Det har ikke politiet sagt Wikipedia oppgir "shotgun" med link til kilde, men den linken sier ingenting om "shotgun". Hva vi ser er at media dikter opp "shotgun", liksom media diktet opp "autism", "loner" ... Her dikter media opp en "20-åring" (bildet er gammelt, mer som da Adam Lanza var 15 år, men da så Adam Lanza ikke ut som som dette. De har gjort han eldre) Nå skal jeg svare med noe du selvfølgelig kommer til å overse helt. Here it goes: Hagler kan ha pistolgrep For eksempel sånn her: http://www.mossberg.com/images/Mossberg_Guns/930/New/85370.jpg På videoen din ser man også tydelig at politimannen tar et "pumpegrep" på haglen, noe man absolutt ikke gjør på en rifle. Men dette har du fått forklart mange ganger før. Hva vil du egentlig ha? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Driver dere "argumentasjon" ? - Her dikter media opp en "20-åring" Dette er ikke "argumentasjon", dette er fakta. Dere kan argumentere for og imot å drive diktning så mye dere vil, men jeg holder meg til fakta. This is the problem, very few rational people would agree with your concept of "fakta", which is most often innuendo and speculation. If initial media reports get revised based on more complete or better "fakta" you assume with no grounds to do so that deception is at hand AND that the reports that support your deception thesis are the only TRUE ones. When you do form a thesis based on cherry picking of "fakta", you are unable to support the ramifications of your thesis. I guess when you trust nobody and no media outlet then you have little documentation to support your claims. Still, you could at least describe a plausible scenario how at least a hundred people could be persuaded to play in a grand charade in which many children disappear unnoticed. Endret 28. desember 2012 av jjkoggan Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Nå skal jeg svare med noe du selvfølgelig kommer til å overse helt. Here it goes: Hagler kan ha pistolgrep For eksempel sånn her: http://www.mossberg....0/New/85370.jpg Først diktet dere opp "shotgun" uten kilder, nå dikter dere opp "Mossberg 903 SPX" uten kilder Jeg har enda ikke kunnet verifisere at bilen tilhører Nancy Lanza, at Adam Lanza hadde nøkkel til bilen. Uansett hvilket gevær det var så sier denne kilden at Adam Lanza hadde 4 pistoler, Endret 29. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Nå skal jeg svare med noe du selvfølgelig kommer til å overse helt. Here it goes: Hagler kan ha pistolgrep For eksempel sånn her: http://www.mossberg....0/New/85370.jpg På videoen din ser man også tydelig at politimannen tar et "pumpegrep" på haglen, noe man absolutt ikke gjør på en rifle. Men dette har du fått forklart mange ganger før. Hva vil du egentlig ha? Som du helt sikkert ser av hans siste respons er det ikke noe poeng i å svare han mer. Han har vist alle kortene sine, og jeg tror egentlig vi alle ser hva han er for noe. Skal vi ikke bare la han kose seg i bobla si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå