Gå til innhold

Skolemassakre i USA (Konspirasjonstilnærmingen)

Anbefalte innlegg

Gene Rosen er en pensjonert psykolog.

Dersom konspirasjonsteoretikerene hadde vært menn så hadde de faktisk undersøkt temaet og bevist at det er en konspirasjon, framfor å simpelthen se på bilder og filmklipp i den hensikt å finne feil.

Dersom det var fnugg av beviser for en konspirasjonsteori så ville jeg personlig skaffet beviser for at det var en konspirasjon.

Men når det nærmeste man kommer beviser er "hårskillet" og kjolen til en person på et bilde, så er dette simpelthen usselt, patetisk og trist.

Hvis dere ikke selv forstår hva dere gjør, så er det her en liten liste:

-Driver med sjikane (Gene Rosen, Emilie Parker sin søster og foreldre)

-Vanærer de døde og ødelegger de dødes navn og rykte når de ikke lengre kan rette dette opp selv (Victoria Soto)

-Sprer bevisst løgner og hat

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et problem alle disse i USA og Norge som oppfatter dem som "jøder". Det er problemet, at man oppfatter dem som "jøder", og du deltar.

Nei, jeg oppfattet ham - som sagt - ikke som jøde. Det var MMTG som gjentagne ganger poengterte at han var det. Og når han vektlegger det i hetsende innlegg, så kaller jeg det jødehets.

Folk må slutte å tro at "jødisk" har noe med "jøder" å gjøre. Det er en omskriving for "globalister" (NWO-folk)

Det får du og turguiden diskutere dere imellom.

Geir :)

Edit: La til sitat og svar på endret innlegg.

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ingen som setter en pistol mot hodet ditt og tvinger deg til å være her inne, dette er et containment forum og jeg foreslår da at du heller holder deg i hovedkategorien.

Mere "jødehets" til ære for Geir, Frostraven og Rampage.

Det er utelukkende min moralske kodeks, sans for rettferdighet og interesse for psykisk syke som gjør at jeg gidder å korrigere løgnene konspirasjonsteoretikerene.

Det er veldig lærerikt å se hvordan kognitiv dissonans, mestringsteknikker og paranoia fungerer i praksis.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, jeg oppfattet ham - som sagt - ikke som jøde. Det var MMTG som gjentagne ganger poengterte at han var det. Og når han vektlegger det i hetsende innlegg, så kaller jeg det jødehets.

Jeg har opplevd det så mange ganger at jeg vet hva jeg snakker om her, man kan ikke nevne "konspirasjon" uten at dere svarer med "hva er feil med jøder" eller lignende :(

Har aldri lagt skjul på min tilknytning til den jødiske konspirasjonen for å etablere NWO. Kan til og med innrømme det her og nå, ingen kommer til å tro deg uansett.

Folk må bare lese "jødisk" som alt annet enn "jøder". Det dreier som om globalister og NWO.

KEBABavSVIN = globalist, anti-muslimsk, anti-tysk, anti-kommunistisk (da har vi vel fått med oss det meste av massemordere i vårt århundre - det folkemordet som vi ikke får med oss er holocaust eg. demonisering av tyskere)

Det er veldig lærerikt å se hvordan kognitiv dissonans, mestringsteknikker og paranoia fungerer i praksis.

Jøder prater ikke tull. Red Frostraven -> ingen jøde

Hvis dere ikke selv forstår hva dere gjør, så er det her en liten liste:

-Driver med sjikane (Gene Rosen, Emilie Parker sin søster og foreldre)

-Vanærer de døde og ødelegger de dødes navn og rykte når de ikke lengre kan rette dette opp selv (Victoria Soto)

-Sprer bevisst løgner og hat

Her er min liste om dere

- traumatiserer folk

- fornærmer jøder med å assosiere dem med løgnere

- driver karakterdrap på Lanza-familien uten grunn

- lyver om fakta

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Det er ingen som ser på tyskerene som demoner.

Det er få som ser på nazistene som demoner.

Det er derimot mange som ser at rasehat og fordommer er farlig, på grunn av Nazistenes gjerninger.

Resultatet av Holocaust, for oppegående mennesker, er simpelthen -- og utelukkende -- at vi er motstandere av rasehat og fordommer.

Samt ondsinnede konspirasjonsteorier uten rot i virkeligheten.

Det er derfor det er "Islam" og "ikke-vestlige innvandrere" som er "fienden" i dagens europa, og ikke "arabere" eller "negre".

"Rasistene" i dag påstår at de hetser på bakgrunn av kultur og religion, men ignorerer som oftest kultur og religion når de hetser, og drar sekulære iranere over samme kam som kristne somaliere.

Lenke til kommentar

Det er ingen som ser på tyskerene som demoner.

Det er få som ser på nazistene som demoner.

Det skulle tatt seg ut om jeg hadde skrevet at skepsis har kjelleren full barnelik :( og at "barnofring" tilbys som service :( Å snakke om "barn", ikke voksne = ren sjikane

Og i tillegg laget en spillefim om det hvert år :( Skeptikere kunne risikert lynching etterhvert

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Lauren Rousseau

lauren19n-1-web.jpg

Lauren Rousseau, lærer, 30 år

For nye lesere av denne tråden: Dersom man vil vite mere om Lauren Rousseau hjelper det ikke å søke på Wikipedia. Det eneste man finner der er at hun er et offer.

Her får vi vite litt om henne sammen med mock funeral.

Hun er 30 år. Hva dere skal legge merke til er at media ikke publiserer noe annet enn gamle bilder av henne http://www.google.no...iw=1024&bih=456

Er det eneste media finner av Lauren Rousseau gamle bilder? Selvfølgelig ikke.

Men Lauren Rousseau skal leve et liv etter Sandy Hook også, og da er det ikke bra om folk kjenner henne igjen :(

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er jeg klar over det, men de rettet på det. Det var feil. Hvorfor tror du at de hadde rett? Hvorfor er den ene artikkelen til CNN bedre enn den andre?

Og det var fire våpen, haglen i bilen, to pistoler og riflen. Bildet du viser er forøvrig feil. Glocken var 10mm, ikke 9mm. Hva sier det om kildene dine?

Edit: Her er skjermdump fra videoen til TWFA. Det viser helt klart en hagle. Du ser hvordan politimannen "pumper" den på undersiden foran avtrekkeren for å tømme kammeret. Dette gjør du så absolutt ikke med en Bushmaster. Da trekker du ladebolten bakover, som er plassert rett over kolben, et stykke bak avtrekkeren. Det er helt åpenbart.

post-103104-0-33900200-1356625886_thumb.png

Vil du fortsatt påstå at Bushmasteren ble funnet i bilen, eller kan du godta at det var haglen? Det er forøvrig lettere å se det i filmen enn i noen av enkeltbildene, så se gjerne videoen og "konkluder selv".

Du har fortsatt ikke svart meg på dette, Rosario.

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar

Lauren Rousseau

For nye lesere av denne tråden. Dersom man vil vite mere om Lauren Rousseau hjelper det ikke å søke på Wikipedia. Det eneste man finner der er at hun er et offer.

Her får vi vite litt om henne sammen med mock funeral.

Hun er 30 år. Hva dere skal legge merke til er at media ikke publiserer noe annet enn eldgamle bilder av henne http://www.google.no...iw=1024&bih=456

Er det eneste media finner av Lauren Rousseau eldgamle bilder? Selvfølgelig ikke.

Men Lauren Rousseau skal leve et liv etter Sandy Hook også, og da er det ikke bra om folk kjenner henne igjen :(

Det er ganske åpenbart at du aldri har satt din fot innenfor noe som helst mediebyrå noensinne. Bildene media har fått er de foreldrene er villige til å gi tillatelse til å bruke, enten fordi de foretrekker de bildene eller eventuelt er det de har lett tilgjengelig. Man googler ikke bare etter privatpersoner og finner haugevis av bilder av de. Først og fremst fordi det svært ofte ikke finnes bilder tilgjengelig på google, og fordi man må være ekstremt forsiktig med å bruke feil bilde (hvis man minnes VG for et år tids tilbake som hadde feil bilde på forsiden av en avdød kvinne i en båtulykke der det viste seg at de hadde funnet bildet av en person med samme navn).

Jeg håper virkelig at foreldrene ikke får ferten av disse patetiske påstandene, som om de ikke har blitt utsatt for nok.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Du har fortsatt ikke svart meg på dette, Rosario.

Jeg har oppgitt to kilder på at politiet fant en 0.223 Bushmaster i bilen. Men du ber meg altså om å finne kilder på at politiet ikke fant en Bushmaster, men en "hagle" :(

Det blir vel du som skal finne kilder på det, ikke jeg

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Jeg har oppgitt to kilder på at politiet fant 0.223 Bushmaster i bilen. Men du ber meg altså om å finne kilder på at politiet ikke fant en Bushmaster, men en "hagle" :(

Og de kildene har vi funnet. Inklusive dokumentasjon på at dine egne kilder korrigerte sine opplysninger når de fikk offisiell og korrekt informasjon fra politiet.

Spørsmålet er om du tviholder på den påstanden som dine kilder har korrigert.

Lenke til kommentar

Hvis CNN dementerer tidligere nyhetsmelding da kan vi vel få se hvor de gjør det?

http://en.wikipedia....Lauren_Rousseau

Weapons

Bushmaster AR-15 (with magazines); similar to the primary weapon used in the shooting.[52]

Authorities recovered three semi-automatic firearms next to Adam Lanza: a Bushmaster .223 rifle, a 10mm Glock handgun,[4] and a 9mm SIG Sauer handgun.[3][53][54][55] A shotgun was found in the car Lanza drove to the school.[4]

http://en.wikipedia....School_shooting

A large quantity of unused ammunition was recovered from the school along with three semi-automatic firearms found with Adam Lanza: a .223-caliber Bushmaster XM-15 rifle,[61] a 10mm Glock 20 SF handgun [5][62] and a 9mm SIG Sauer handgun.[4][63] A shotgun was found in the car Lanza had driven to the school.[5]

Her oppgir Wikipedia "shotgun", men kilde sier ikke det :(

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Alt for deg, min kjære: Newtown shooter's guns: What we know

Du har faktisk sitert en post som siterte den selv, i innlegg #700.

(CNN) -- Adam Lanza brought three weapons inside Sandy Hook Elementary school on December 14 and left a fourth in his car, police said. Those weapons were a Bushmaster AR-15 rifle and two handguns -- a Glock 10 mm and a Sig Sauer 9 mm.

In the car he left a shotgun, about which police have offered no details. Lanza used one of the handguns to take his own life, although police haven't said whether the gun was the Glock or the Sig Sauer.

...

The primary weapon used in the attack was a "Bushmaster AR-15 assault-type weapon," said Connecticut State Police Lt. Paul Vance.

Dette er altså hva CNN skriver 4 dager etter at de skrev artikkelen du referer til.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har oppgitt to kilder på at politiet fant en 0.223 Bushmaster i bilen. Men du ber meg altså om å finne kilder på at politiet ikke fant en Bushmaster, men en "hagle" :(

Jeg har allerede vist kilder som motstrider dette, samt bilde, film og forklaring på hvorfor det ikke er en Bushmaster som blir funnet i bilen. Hvorfor fornekter du dette?

Hva slags våpen ser du at det tydelig er i videoen?

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar
Rosario skrev 27. desember 2012 - 20:08:

Og de kildene har vi funnet. Inklusive dokumentasjon på at dine egne kilder korrigerte sine opplysninger når de fikk offisiell og korrekt informasjon fra politiet.

Spørsmålet er om du tviholder på den påstanden som dine kilder har korrigert.

Dere later som dere har kilder, men vi får ikke se dem :(

Jeg har allerede vist kilder som motstrider dette, samt bilde, ....

Hva slags våpen ser du at det tydelig er i videoen?

Jeg husker at noen postet et bilde av en pumpehagle tatt ut av løse lufta :(= fantasi. Dere kan ikke dikte opp våpen heller

Alt for deg, min kjære: Newtown shooter's guns: What we know

Dette er altså hva CNN skriver 4 dager etter at de skrev artikkelen du referer til.

Artikkelen Newtown shooter's guns: What we know i CNN blir ikke troverdig før CNN dementerer tidligere melding. Omtale av hva slags "hagle" de snakker om mangler :(

(Dere behøver kilder jeg selv har postet, i den tro at jeg ikke leser hva jeg selv postet)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Dere later som dere har kilder, men vi får ikke se dem :(

Du er en løgner, her er kildene som har blitt postet gang på gang:

http://edition.cnn.com/2012/12/18/us/connecticut-lanza-guns/index.html

Videoen du selv postet og bruker som kilde:

Screenshot tatt fra den samme videoen, som helt klart viser en hagle:

https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=511921

Igjen, se på lademekanismen når han tømmer kammeret!

Jeg husker at noen postet et bilde av en pumpehagle tatt ut av løse lufta :(= fantasi. Dere kan ikke dikte opp våpen heller

For noe tull. Hvor har du dette fra?

Lenke til kommentar

Hva som etterlyses er

1) Opptak av pressekonferanse på lørdag hvor politiet snakker om sine våpenfunn.

2) Dementi i CNN på egen melding om at Bushmaster 0.223 ble funnet i bilen

3) Kilde for Wikipedia "A shotgun was found in the car Lanza had driven to the school.[5]"

4) Detaljer om "hagle", modell, antall skudd, pris, hvor man kan kjøpe dem, forventet fraktkostnader osv.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Hva som etterlyses er

2) Dementi i CNN på egen melding om at Bushmaster 0.223 ble funnet i bilen

Du etterlyser kjelder til dine eigne påstandar?

Det er du som meiner dei fant ein Bushmaster i bilen. Alle kjelder viser at dei fant ei hagle i bilen. Inkludert dine kjelder. Bushmaster-rifla fant dei ved Lanza. Det var den han for det meste brukte på skulen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...