Gå til innhold

Skolemassakre i USA (Konspirasjonstilnærmingen)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cnn rapporterte December 15, 2012 kaliber .223 i bilen, som alle andre kilder.

Altså 3 våpen.

Selvfølgelig er jeg klar over det, men de rettet på det. Det var feil. Hvorfor tror du at de hadde rett? Hvorfor er den ene artikkelen til CNN bedre enn den andre?

Og det var fire våpen, haglen i bilen, to pistoler og riflen. Bildet du viser er forøvrig feil. Glocken var 10mm, ikke 9mm. Hva sier det om kildene dine?

Edit: Her er skjermdump fra videoen til TWFA. Det viser helt klart en hagle. Du ser hvordan politimannen "pumper" den på undersiden foran avtrekkeren for å tømme kammeret. Dette gjør du så absolutt ikke med en Bushmaster. Da trekker du ladebolten bakover, som er plassert rett over kolben, et stykke bak avtrekkeren. Det er helt åpenbart.

post-103104-0-33900200-1356625886_thumb.png

Vil du fortsatt påstå at Bushmasteren ble funnet i bilen, eller kan du godta at det var haglen? Det er forøvrig lettere å se det i filmen enn i noen av enkeltbildene, så se gjerne videoen og "konkluder selv".

Du må da være litt glad for at ingen veloppdragen 20-åring fra beste familie går rundt og skyter unger som en tulling?

Selvsagt hadde jeg vært glad om det var slik, men det er ikke slik. Jeg har forøvrig blitt jaget rundt i et hus av en gutt med aspergers. Jeg skal ikke garantere at han faktisk ville drepe meg, men han var veloppdradd, men likevel ustabil.

Nå kan vi avblåse diskusjonen om private våpen eller ikke. Ikke noe problem likevel :)

Feil.

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar

Ingen sak for stor eller for liten til å drive litt jødehets. :ermm:

De hadde neppe latt seg overbevise av det heller. Jamnfør kidnappingsteorien og ofringene til djevelen...

Geir :)

Dette tar faktisk kaka. At denne jøden har blitt eksponert som en skuespiller og dermed en skruppeløs person har ikke noe som helst med jødehets å gjøre annet enn for kondisjonerte folk som er avlet frem for å ha et slik perspektiv på jødene.

Lenke til kommentar

Tiden for et eget konspirasjonsteori-forum er inne.

Dette er langt under lavmål for oppslagstavlen.

Det er ingen som setter en pistol mot hodet ditt og tvinger deg til å være her inne, dette er et containment forum og jeg foreslår da at du heller holder deg i hovedkategorien.

Mere "jødehets" til ære for Geir, Frostraven og Rampage.

Lenke til kommentar

Selvsagt er det jødehets. Hvorfor ellers ville man lagt vekt på at han er jøde? Nå forstår jeg at enkelte her har det for seg at jødene står bak alt vondt, også det som skjedde her, og derfor fortjener denne hetsen, men det endrer ikke hva det er, det forklarer bare logikken bak hvorfor dere gjør det. Hvor skrudd nå ideen er, så antar jeg den synes logisk for dere.

At du mener at skuespillere er skruppelløse personer får stå for din regning.

Lenke til kommentar

Geir ser bare at han er jøde og derfor uskyldig, ...

Nei, jeg så i grunnen ikke at han var jøde, før du(?) påpekte det. Jeg har den instillingen at folk fleste er uskyldige inntil de er funnet skyldig, og det gjelder jøder også.

Jøder gjør - slik jeg ser det - akkurat like lite, eller mye, overgrep som alle andre folkeslag. Det er kultur og georgrafi som avgjør, og en amerikansk jøde er ikke noe mer voldelig enn en amerikaner av annet opphav.

• Liker 1
Lenke til kommentar

After Sandy Hook, Jewish Voices Put Firearm Legislation Front And Center

by RafiSS on Dec 17, 2012 • 8:53 am

As we reel from the unspeakable evils that took place at Sandy Hook Elementary School last friday, the country is left questioning some of the fundamental blocks upon which our communities are built. “Safety,” “freedom,” and “rights,” are words we’re likely to hear over the coming weeks, part of a growing “national conversation” (whatever that means) around our country’s seemingly incurable addiction to guns; devices whose sole purpose is to end life.

Guns are an issue that arouse passions across the political spectrum. But, in the shadow of a tragedy the lasting effects of which we cannot begin to fathom, elected officials, lead by some of the countries most visible Jewish politicians, are beginning to align – and in some cases, re-align – around what was once thought to be the third-rail of American politics: Gun control. (Ruby Cramer has a fantastic breakdown of the political calculus behind this alignment over at Buzzfeed) .

There is a growing chorus of voices speaking out against the unchecked proliferation of firearms. But, channel-hopping through the Sunday morning talk shows, one can’t help but notice the voices heard first, and loudest, belong to Jews (A fact not lost on The Jewish Daily Forward, either.) Yesterday on NBC’s “Meet The Press,” just minutes after outgoing New York City mayor Michael Bloomberg (I) railed against the President for not doing enough to curb guns, Senator Dianne Feinstein (D-CA) announced that she would be introducing legislation to “ban the sale, the transfer, the importation and the possession” of assault weapons. Just few channels away, Feinstein’s east coast colleague Chuck Schumer (D-NY) seemed to echo her sentiment on CBS’ “Face The Nation,” saying “I think we can get something done.” And on “Fox and Friends,” Connecticut’s independent senator Joe Lieberman called for a reinstatement of the Federal Assault Weapon Ban, which expired in 2004.

It’s no secret that American Jewry is traditionally anti-gun (or, at least not explicitely pro-gun.) There exists a broad, though by no means universal, feeling that guns are treyf. Un-kosher. Not Jewish. Even editorials calling for more Jewish gun ownership begin with admissions to that effect. But, never before has this sentiment felt as immediate as it does in the aftermath of Sandy Hook: A tragedy that feels both frustratingly familiar, and achingly new at the same time.

There may be no single root cause for this Jewish aversion to firearms in the US. Likely it’s a fluid interplay between the historical after-effects of living in Eastern Europe for centuries without political (and therefor military) representation; biblical and talmudic efforts to diminish unchecked violence, focusing instead on issues of social justice, education and commerce; and the broader trend of American Jewry’s gravitation toward socially liberal issues in general.

Regardless of the reasons, The nation as a whole is currently grappling with a tragedy – one which has forced us to examine the role firearms play in our lives and communities. And, while many of those speaking out have been Jewish, this is by no means a Jewish issue. Rather, it seems as if the country is beginning to finally give serious thought to sometime that’s long been part of the mainstream American Jewish experience – The idea that power over life and death is a responsibility, not a right. And, when an instrument is designed to do nothing but kill, it is our responsibility to be silent no more.

http://heebmagazine.com/after-sandy-hook-jewish-voices-put-firearm-legislation-front-and-center/41310

Motiv i lange baner.

Stakkars deg, du kan umulig ha det særlig godt.

Håper du kommer deg på beina en dag, god bedring :)

Ja, hun ser ganske skadd ut.

Lenke til kommentar

Har aldri lagt skjul på min tilknytning til den jødiske konspirasjonen for å etablere NWO. Kan til og med innrømme det her og nå, ingen kommer til å tro deg uansett. gXIg4.png

"Liberalist", overvåker forumet, overspiller den jødiske koblingen ved å dra inn helt useriøse elementer.

Jeg kjenner din type meget godt takk skal du ha. Brønnpissing kalles det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette tar faktisk kaka. At denne jøden har blitt eksponert som en skuespiller og dermed en skruppeløs person har ikke noe som helst med jødehets å gjøre annet enn for kondisjonerte folk som er avlet frem for å ha et slik perspektiv på jødene.

Vi kan være sikker at han ikke er "jøde" heller. Jøder lyver ikke. Hvis de lyver er de ikke "jøder".

Selvsagt er det jødehets. Hvorfor ellers ville man lagt vekt på at han er jøde? Nå forstår jeg at enkelte her har det for seg at jødene står bak alt vondt, også det som skjedde her,

Det er et problem alle disse i USA og Norge som oppfatter dem som "jøder". Det er problemet, at man oppfatter dem som "jøder", og du deltar.

Folk må slutte å tro at "jødisk" har noe med "jøder" å gjøre. Det er en omskriving for "globalister" (NWO-folk)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...