tom waits for alice Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Ja og det kan like så være mange onde grunner. Men de onde grunnen fordrer så kompliserte tankespill. En del av oss sverger til Rema-metoden: Det enkleste er ofte det beste. Kan det i teorien være snakk om en konspirasjon? Ja, det kan det. Men det er den alternative og kompliserte teorien, og den gjenstår å bevise. Inntil det holder jeg meg til den enkle og sannsynlige. Now, the all important question.....how in thee hell did this actor see the "casualty" list on Friday, when it wasn't released publicly until Sunday? Det er jo bare tull og tøys. Listen ble offentliggjort på lørdag ettermiddag. Og han sier han "så på listen klokken 6". Avhengig av når opptaket ble gjort kan det utmerket godt ha vært lørdagen (eller søndagen) han snakker om. Videoen ble ikke postet på youtube før tirsdagen. Geir Edit: La på kilde. Endret 26. desember 2012 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Se alle videoene Geir. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 For en lavklasses skuespiller Gene Rosen er... Det er bare relevant dersom man faktisk tror på at han er der som skuespiller. Hvis han faktisk er der fordi han opplevet det han forteller om er hans evner som skuespiller helt irrellevant. Han reagerer som vanlige folk, synes jeg. At dere må gå løs på "fotfolket" for å bevise en konspirasjon på høyt nivå er nokså patetisk synes jeg. men det er kanskje fordi de ikke kan forsvare seg. Geir Se alle videoene Geir. Jeg har, skjønt jeg falt av lasset etter noen minutter på den siste, fordi den var så lang og omstendelig. Fortell meg hva jeg skal se etter og hvor. Geir Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Det er bare relevant dersom man faktisk tror på at han er der som skuespiller. Hvis han faktisk er der fordi han opplevet det han forteller om er hans evner som skuespiller helt irrellevant. Han reagerer som vanlige folk, synes jeg. At dere må gå løs på "fotfolket" for å bevise en konspirasjon på høyt nivå er nokså patetisk synes jeg. men det er kanskje fordi de ikke kan forsvare seg. Geir Jeg har, skjønt jeg falt av lasset etter noen minutter på den siste, fordi den var så lang og omstendelig. Fortell meg hva jeg skal se etter og hvor. Geir Nei, det som er patetisk her er din uvillighet til å se på informasjonen og vurdere for deg selv. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Fortell meg hva jeg skal se etter, og hvor. Jeg vurderer informasjonen dere kommer med fortløpende jeg, men så langt er det ikke noe å rope hurra for. At du synes det er patetisk at jeg har annet å gjøre på enn å vurdere konspirasjonsteori nummer ørten får stå for din regning. Jeg tror ikke på Gud heller, og det helt uten å ha studert teologi. Jeg har ikke noe stort behov for å bli kristen, og jeg har ærlig talt ikke noe stort behov for å tro på den jødiske konspirasjonen heller. Geir 2 Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Du kan begynne med å studere kroppsspråket hans, du kan sammenligne historiene i filmene også. Nei, det er klart du ikke har noe behov for å tro det som kan gjøre at du må forandre din innstilling til verden rundt deg, det vil være å forlange for mye av en gammel hund. Jeg vet forøvrig ikke hva kristendommen har med dette å gjøre, men det er vel i forhold til spørsmål du selv måtte ha i forhold til livet, religion og alt det der. Jeg tror egentlig at reaksjonen din kan tolkes slik som at du har nå kommet over informasjon du aller helst vil være foruten. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Akkurat det samme gjelder forsåvidt deg MMTG, du har funnet svaret og leter etter ting som støtter dette. "Offisielle" medier avfeier du blankt uten å vurdere de, mens du stoler 100% på dine egne kilder. Har du forresten utdanning/erfaring i å studere kroppspråk? Har du noen ekspertise og eventuelt en fasit på hvordan sorg og sjokk påvirker mennesker, hvordan dette får de til å reagere? eller stoler du blindt på det de som har laget videoene mener? "jeg trenger ikke beviser, jeg vet svaret fra før" Endret 26. desember 2012 av McHalvorsen Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Mine egne kilder er på denne siden av tråden offisielle. Ah, ja, det eldgamle sjokkargumentet. (hvilket sjokk). Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Generelt sett.... Du mener jo at skuespillere blir brukt i forskjellige konspirasjoner, i intervjuer osv... Hvilken ekpertise sitter du på med som kan avsløre at dette er skuespill og ikke feks sjokk eller forskjellige typer reaksjoner man kan få av ekstreme hendelser? Eks: jeg har flere ganger opplevd at mødre ler når ungene deres brekker en arm, eller blør fra nesa osv osv, hvorfor skjer dette? Synes de det er gøy, eller er det en reaksjon de ikke har kontroll på? Endret 26. desember 2012 av McHalvorsen Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Denne fyren var ikke en gang i nærheten av skolen. Så sjokkargumentet ditt må du nok lengere ut på landet med. Tror forøvrig ikke en gang at du har sett på disse bisarre videoene. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Du kan fortsatt svare på spm mitt? Er ikke bare denne fyren dere mener er en skuespiller? Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) McHalvorsen: hysj, du må ikke stille spørsmål ved MMTGs ekspertise på sorg- og sjokkreaksjoner. Venter for øvrig fremdeles på om dere kan greie ut for hva dere egentlig mener har skjedd i USA. Forklar gjerne hvem barna er, hvem foreldrene er, hvor mange som er med på konspirasjonen og hvordan det er mulig å gjennomføre en slik aksjon i et lite lokalsamfunn uten at noen stiller spørsmål ved de "nye" innbyggerene. Tar dere utfordringen og skriver (med egne ord) en forklaring på situasjonen, i stedet for å pøse på med Youtube-filmer, one-linere og kritikk til vi som undrer oss over påstandene? Endret 26. desember 2012 av Fibonacci Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Det er så forutsigbart å lese innleggene til enkelte i denne tråden. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Du kan fortsatt svare på spm mitt? Er ikke bare denne fyren dere mener er en skuespiller? Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Det er så forutsigbart å lese innleggene til enkelte i denne tråden. Ditto. One-liner i stedet for forklaring registrert. 1 Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Jeg har redegjort for hva jeg mener og har vært dønn ærlig om mine overbevisninger, noe mere kan du strengt tatt ikke forlange herr "prøv å svare uten youtube herp derp hurr durr". Du kan forsøke å lese mellom linjene og ikke komme med urimelige krav om en total redegjørelse som inkluderer alle de uspesifiserte behovene til den trange nøtta di. Endret 26. desember 2012 av Magical Mystery Tour Guide Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Kvifor må me lese mellom linjene på dine innlegg og videoane du postar? Er det ikkje meir produktivt at du skriv det me skal lese mellom linjene i staden for? Du har vel snart forstått at me ikkje er i stand til å lese det du vil me skal lese mellom linjene. Personangrep kan du for øvrig slutte med med ein gong. Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Kvifor må me lese mellom linjene på dine innlegg og videoane du postar? Er det ikkje meir produktivt at du skriv det me skal lese mellom linjene i staden for? Du har vel snart forstått at me ikkje er i stand til å lese det du vil me skal lese mellom linjene. Personangrep kan du for øvrig slutte med med ein gong. Hvilke personangrep? Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg får vel bare slå meg til ro med at du er fullstendig inkapabel til å skrive en sammenhengende, klargjørende redgjøring for hva du mener. I stedet poster du fragmenterte og spekulative sitater og youtubevideoer som du forventer alle skal pusle sammen til å passe med det forvridde verdensbildet ditt. Siden jeg åpenbart er trang i nøtta, ber jeg deg erbødigst opplyse meg om hvordan denne konspirasjonen er arrangert. Hvem er barna? Er de drept eller ikke? Hvem er foreldrene? Hvordan kan de "dukke opp" i lokalsamfunnet helt plutselig? Og hvor mange er med på konspirasjonen? Jeg forventer som vanlig ikke annet svar enn en kort raljering om hvor trangsynt og dum jeg er i stedet for en skikkelig forklaring. Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg har ingen anelse om hvordan de har iscenesatt dette, hvem som er medvirkende etc, men jeg vet at det er skuespillere innblandet og jeg vet hva de forsøker å gjøre og det er å avvæpne befolkningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå