Reeve Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg bryr meg virkelig ikke. Uavhengig av hvor mange kilometer, så vil bruken av disse være noe helt annet enn det du tror. Veddemålet står. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Greitt. Når vi kommer til fakta melder du pass. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 På ingen måte. Hvor mange kilometer er bygget? Hva skal disse brukes til, og hva er kilden din? Vi har fortsatt veddet, og vi får se om du har rett Jeg håper Baltazar også er med, så jeg slipper å vente 10 år på pengene mine. Selve summen er heller ikke særlig viktig, hovedpoenget er å kunne bevise at dere tar feil, og at konspirasjonsteoriene deres ikke har rot i virkeligheten. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) På ingen måte. Hvor mange kilometer er bygget? Hva skal disse brukes til, og hva er kilden din? Jeg vet ikke, men noen kilder finner vi vel. Du vil lete etter en og annen atombunkers, i den tro at det skal brukes som militære kommandosentraler. De har plass til millioner i disse anleggene (Jeg leste et sted at i Sverige stjal "de" en hel tunnelmaskin) og at konspirasjonsteoriene deres ikke har rot i virkeligheten. Mulig du er naiv om verden, men tror vel egentlig ikke det. Tror snarere at du vil opprettholde myter med å late som du er naiv. Endret 19. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg har vært inni en av disse, på den militære delen av Gardermoen. Gjett hva, det var kun en kommandosentral Men veddemålet vårt står fortsatt, ikke sant? Og som jeg spurte deg om tidligere, det er snakk om en skikkelig borgerkrig, ikke noe som skjer bak i kulissene, som kun dere "opplyste" klarer å lese mellom linjene? 1 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Muntlig veddemålet som beskrevet gjelder. P.S. At moderatorer har bakgrunn i forsvaret er ikke uvanlig her. De vet selvfølgelig "ingenting" de heller Endret 19. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jepp, men vi må være klar på at det må være en faktisk borgerkrig. Jeg vil selvsagt ikke godta at alt er som i dag, men kanskje en massakre eller to, eller et terrorangrep, og du kaller det borgerkrig. Borgerkrig skal være nettopp det det er, en landsdekkende, nasjonal væpnet konflikt, f.eks. noe lignende det vi ser i Syria. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hvor lang tid tror du det tar Baltazar? Er du villig til å vedde? Innen Obama sin presidentperiode kanskje? Dvs. 4 år fra januar 2013? Jeg inngår aldri veddemål, Jeg veddet 50 kroner med en kollega en gang. Han tapte veddemålet, men jeg fikk aldri pengene. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Kollegaen din er sikkert en globalist. 8 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Men du kan likevel komme med en påstand. Ja eller nei, tror du det vil være borgerkrig i USA innen Obama sin andre presidentperiode er over? Ingen veddemål, kun et svar på papir. Så kan vi gå tilbake ved en senere anledning og se hvem som hadde rett, og en av oss må innrømme sine feil. Ikke noe mer, ikke noe mindre. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Vi snakker om et finanskollaps, at obligansjonsmarkedet kollapser i USA, at dollaren kollapser, med påfølgende matopptøyer, unntakstilstand, krig mot folket ... og sannsynligvis en oppdeling av USA i flere stater. Det er det de snakker om, insiderne, også i Russland. Den føderale staten vil opphøre, FED vil opphøre. Dermed nullstilles 100+ $trillions i forpliktelser. å kan vi gå tilbake ved en senere anledning og se hvem som hadde rett, og en av oss må innrømme sine feil. Ikke noe mer, ikke noe mindre. Du vil få viktigere ting å bekymre deg over. Oljefondet kan bli mest papir. Utrolig hva slags verden folk befinner seg Endret 19. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Greit. Og hvis det ikke skjer, har dere feil. Hva vil det eventuelt si for verdensynet deres? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Ingenting er jeg redd. Da blir bare datoene skyvet framover. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Globalistene vil fortsette å styre selvfølgelig, inntil folket begynner å henge dem. Det vet de selv. Det er litt interessant hvor langt foran GOP (= stortingsrepresentant) Mike Harris (i video) ligger vs. norske media og norske politikere. Det blir vel 10 års forskjell. Endret 19. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 De vinner nok uansett, for de har også internasjonale FN tropper til rådighet. Allerede nå er det kinesiske og Russiske soldater i USA som FN soldater. Men det er klart at det ville bli mye lettere for dem om foket gå fra seg våpnene frivillig. Denne ser jeg veldig gjerne kildenpå. Russiske og kinesiske FN soldater i USA? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Det er nå bevist at dette var en falsk flagg aksjon, uført av myndighetene i USA for å få støtte i folket til å inndra våpnene. Lanza hadde to eller flere pistoler, men alle som ble skutt ble skutt med rifle. Lanzas rifle ble funnet i bilen hans etter skytingen. Jeg lurte lnge på hvordan han kunne ha kommet inn på et skoleområde med sikkerhetsvakter, bærende på en rfle, og det attpåtil i en stat hvor det ikke er lov for folk flest å ha våpen. Nå tror jeg imidlertid at jeg har funnet svaret. Ønsker fortsatt kilde på: Lanza hadde to eller flere pistoler, men alle som ble skutt ble skutt med rifle.Lanzas rifle ble funnet i bilen hans etter skytingen. Også lurer jeg på om du fortsatt hardnakket vil hevde at det var en falsk flagg aksjon selv om ingen lover andres som følge av skytingen? Antar at svaret er ja... Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 http://edition.cnn.com/2012/12/18/us/connecticut-lanza-guns/index.html Lanza hadde fire våpen: en rifle, to pistoler og en hagle. Hagla ble igjen i bilen, rifla ble med inn på skolen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 men CNN blir jo styrt av Illuminati og globalistene? De skriver bare det vi vil lese? Altså, det som står på CNN = løgn Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 CNN er i lomma på kapitalistene de også, men det er ikke ensbetydende med at alt som står der er tull. En liten innskytning: Det er vanskelig å spekulere i motivet bak det som har skjedd her, men det må da være mer sannsynlig at Adam Lanza har de klassiske trekkene: utstøtt mobbeoffer som er sint på alt og alle. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) men CNN blir jo styrt av Illuminati og globalistene? De skriver bare det vi vil lese? Altså, det som står på CNN = løgn For en overgeneralisering. Løgnere som alltid lyver blir "sannferdige" når man snur fortegn Endret 19. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå