Gå til innhold

Skolemassakre i USA (Konspirasjonstilnærmingen)

Anbefalte innlegg

Globalistene (eliten + 2-5% av amerikanene) forbereder seg på en borgerkrig med amerikanerne. For at de skal vinne den krigen må amerikanerne avvæpnes, slik at de ikke kan forsvare seg Dette er ikke noen "konspirasjonsteori"

Du mener at 6-16 millioner amerikanere forbereder seg til en borgerkrig? Er alle disse organiserte i en superhemmelig organisasjon som kun dere konspirasjonsteoretikere vet om?

Endret av knipsolini
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du mener at 6-16 millioner amerikanere forbereder seg til en borgerkrig? Er alle disse organiserte i en superhemmelig organisasjon som kun dere konspirasjonsteoretikere vet om? Har du rappa jointen til Ole Brum eller :D

Nei. Regjeringen forbereder seg på en borgerkrig.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar dette? Jeg vil gjerne vedde 1000 kroner med hver av dere, om denne borgerkrigen kommer innen de neste 10 årnene eller ikke

Fair nok for meg :)

Dere er så inni helvette opplyst, men dere klarer kun å "analysere" tidligere hendelser, ikke forutse hva som vil skje i fremtiden, i hvertfall ikke med noen som helst presisjon eller med konkrete, testbare forutsigelser.

Det der med å forutse dato er vanskeligere. Globalistene revurderer planene sine hele tiden. Når forutsetningene for en krig de regner med å vinne ikke er oppfylt, revurderer de planene, eller skraper hele krigen. Libya-krigen gikk etter planen. Vietnamkrigen var en krig de feilberegnet. De hadde regnet med å vinne, men tapte krigen.

--------

Legg merke til kommentar Raynard Jackson i den videon. GOP Mike Harris snakker da visserligen om Israel hele veien, han nevner ikke "jøder", men med en gang begynner Raynard Jackson å omformere det som blir sagt til "jøder" -> man legger skylda på jødene -> anti-semittisme :(Dette skjer omtrent hver eneste gang

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Aha, dere tror på "oppvåkningen" i stedet ja.

Jaja.

21. desember kommer til å passere uten at noe som helst skjer, men alle de "troende" hevder nok de fikk en stor åndelig vekkelse eller noe. Og så går verden videre som før. Konspifolket mener profetiene ble bevist for de hevder de opplevde noe, eller det var starten på en lang mental utvikling.I mellomtiden merker ikke vi andre noe.

Finnes det forresten en eneste konspirasjonsteoretiker som ikke tror på at noe skjer 21. desember?

Min tidlligere nevnte hypotese er at konspifolk nesten alltid tror på ALLE konspirasjoner/overnaturlige hendelser.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Fair nok for meg :)

Legg merke til kommentar Raynard Jackson i den videon. Men en gang noen nevner "Israel" så omformerer han det til "jøder" -> "man legger skylda på jødene" -> anti-semittisme.

Så hvis det ikke er brutt ut borgerkrig i USA innen desember 2022, så skylder du meg 1000 kroner? Du tør vel ikke gå lengre ned på tiden, f.eks. 5 år?

Og har du noen som helst andre forutsigelser for fremtiden, som vi kan teste?

Lenke til kommentar

Aha, dere tror på "oppvåkningen" i stedet ja.

Jaja.

21. desember kommer til å passere uten at noe som helst skjer, men alle de "troende" hevder nok de fikk en stor åndelig vekkelse eller noe. Og så går verden videre som før. Konspifolket mener profetiene ble bevist for de hevder de opplevde noe, eller det var starten på en lang mental utvikling.I mellomtiden merker ikke vi andre noe.

Finnes det forresten en eneste konspirasjonsteoretiker som ikke tror på at noe skjer 21. desember?

Min tidlligere nevnte hypotese er at konspifolk nesten alltid tror på ALLE konspirasjoner/overnaturlige hendelser.

Tror du at ikke noe kommer til å skje 21. desember? Masse kommer til å skje.. helt ordinære vanlige ting.

Endret av Magical Mystery Tour Guide
Lenke til kommentar

Så hvis det ikke er brutt ut borgerkrig i USA innen desember 2022, så skylder du meg 1000 kroner? Du tør vel ikke gå lengre ned på tiden, f.eks. 5 år?

Var det ikke du som ønsket at barna til Baltazaar og Rosario skulle bli skutt?

*edit* Jo, det var det vist. Hvilket hyggelig menneske du er.

Jeg skulle heller ønske det var deres barn (Baltazar94 og Rosario) som ble brutalt drept i massakren. Da hadde det kanskje ikke vært så spennende og gøy å komme med absurde påstander om konspirasjon og lignende. :)

Endret av Magical Mystery Tour Guide
Lenke til kommentar

Det er stadig flere som våkner.

Mike Harris Blames Israel for Newtown Massacre

http://www.youtube.c...h?v=9QE8a7ILnxs

Jeg postet denne videoen i den andre tråden og den ble slettet uten at moderator tok så masse som en vurdering av innholdet. Holdte at Israel var nevnt for da var det vist konspirasjoner og greier og greier. Hjelper også om en og annen tanketom tosk syter og bærer seg for da blir det enda lettere for moderator å fjerne.

Lenke til kommentar

21. desember kommer til å passere uten at noe som helst skjer, men alle de "troende" hevder nok de fikk en stor åndelig vekkelse eller noe.

Mayakalenderen er svindel sier alternative media. New Age sier noe annet. New Age (og skeptikere på sin måte) er kontrollert "opposisjon". Jeg har sett skeptikere propagandere 2012, mange i Hollywood gjør det også, Discovery kjører nå en hel uke med "Dommedag". Bare glem det der.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Det som er komisk her er at du tror 1000 kr er bryet verd i 2022 :DDu snakker om å leve i drømmeland. Det blir vel en flaske vin med dagens inflasjon, i realiteten snarere et frimerke.

Jeg vil gjerne vite om gullprisen går opp, og hvilke selskaper jeg burde investere i. Hvilke steder finner man også flest diamanter?

Enda en som lever i drømmeland. Du kan kjøpe så mye gull du vil. Hvis det er papir på gull du har blir det verd papiret. Du må kjøpe fysisk gull/sølv. Diamanter har de nok, det ligger tonnevis på lager (holdes tilbake)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Jeg postet denne videoen i den andre tråden og den ble slettet uten at moderator tok så masse som en vurdering av innholdet. Holdte at Israel var nevnt for da var det vist konspirasjoner og greier og greier. Hjelper også om en og annen tanketom tosk syter og bærer seg for da blir det enda lettere for moderator å fjerne.

I de andre trådene er bare politisk korrekte meningerr tillatt. Og dermed blir det en helt meningsløs diskusjon rundt den offisielle versjonen, uten at det er tillatt å prøve å finne ut hva som egentlig er sannheten bak det som skjedde.

Dette tøyset med "konspirasjonsteori" er en form for sensur. For det er jo de politisk korrekte som avgjør hva som er en "konspirasjonsteori" og dermed avgjør de jo også hva som er sannheten.

Alle muligheter burde kunne diskuteres åpent om det var slik at det er ytringsfrihet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi kan gjerne øke til 10000 hvis det hjelper. Og flytte grensen til 2017, dvs. innen 5 år

Den borgerkrigen starter de ikke før alt er på plass. Det kan bli mer enn 5 år, men 10 år er lenge nok (veddemålet er ikke juridisk, og ingen personlige data vil bli publisert på grunn av veddemål)

Krig er krig. Det blir ikke mye hemmelig. Mer blodig enn en borgerkrig i USA tror jeg ikke verden vil se.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Men den borgerkrigen starter de ikke før alt er på plass. Det kan mer enn 5 år, men 10 år er lenge nok.

Jeg tror ikke det. Myndighetene har kjøpt opp ammo i hele sommer.

Og ting skjer fort nå, for det Obama ventet på var presidentvalget, og nå som han har klart å jukse seg gjennom det, så kan han gjøresom han vil både innenfor og utenfor USA.

Lenke til kommentar

10000, og 10 år da :) I hvilken skala tenker du? Full borgerkrig som blir dekket av mainstream-nyheter, eller noe som skjer i kulissene, som flertallet ikke vet om, og som ikke ville blitt omtalt i massemediene?

Du er så naiv at vi kunne begynne med et fakta-spørsmål. Hvor mange km med underjordiske tunneler tror du de har bygd per idag? +/- en faktor på 2.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...