jjkoggan Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Det er nå bevist at dette var en falsk flagg aksjon, uført av myndighetene i USA for å få støtte i folket til å inndra våpnene. Lanza hadde to eller flere pistoler, men alle som ble skutt ble skutt med rifle. Lanzas rifle ble funnet i bilen hans etter skytingen. Jeg lurte lnge på hvordan han kunne ha kommet inn på et skoleområde med sikkerhetsvakter, bærende på en rfle, og det attpåtil i en stat hvor det ikke er lov for folk flest å ha våpen. Nå tror jeg imidlertid at jeg har funnet svaret. Jeg hørte Bigfoot ble sett i Newtown ikke så lenge siden. Han jobber med ATF nå, det er nok bevis at han drepte disse barn. Skolemyndighetene ville ikke si noe om det fordi ingen ville tro på dem og mainstream media er inne på det også. Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 Det er nå bevist at dette var en falsk flagg aksjon, uført av myndighetene i USA for å få støtte i folket til å inndra våpnene. Lanza hadde to eller flere pistoler, men alle som ble skutt ble skutt med rifle. Lanzas rifle ble funnet i bilen hans etter skytingen. Jeg lurte lnge på hvordan han kunne ha kommet inn på et skoleområde med sikkerhetsvakter, bærende på en rfle, og det attpåtil i en stat hvor det ikke er lov for folk flest å ha våpen. Nå tror jeg imidlertid at jeg har funnet svaret. Ja, og hva hendte med fyren i camo klær som de arresterte? Lanza fremstår mere som en fall guy ala Breivik. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ja, og hva hendte med fyren i camo klær som de arresterte? Lanza fremstår mere som en fall guy ala Breivik. . Det var Bigfoot som fanget noen ut på skogen og tok han med på skolen Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) . Det var Bigfoot som fanget noen ut på skogen og tok han med på skolen Ta trollingen ditt et annet sted. Endret 18. desember 2012 av Magical Mystery Tour Guide Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ja, og hva hendte med fyren i camo klær som de arresterte? Lanza fremstår mere som en fall guy ala Breivik. Jeg vet ikke hva som skjedde med denne personen i camoklær, jeg har hørt at politiet arresterte en slik en, men så ble det stilt. De første rapportene meldte også om minst to skyttere og skudd fra skogen. Men politiet bestemte seg ganske raskt for at det var bare en, akkurat som 22 juli. Og så kom jeg over denne videoen. Sandy Hook Elementary School SHOOTING Witness Heard NO SHOTS Just Police On ROOF http://www.youtube.com/watch?v=-v-s8Kj4jmY Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Sionister som Feinstein har med denne saken fått Vann på mølla. Det er helt klart at de forsøker å avvæpne den amerikanske befolkningen. Jødinnen Feistein på sin side synes ikke et er problematisk at Israelerne dreper palestinske skolebarn i en mye større skala enn denne saken. Hvilken herlig ironi at denne øgla også er for alle krigene i midt-østen. Nettisiden cheaper than dirt har også sluttet å selge skytevåpen som følge av denne hendelsen. Endret 18. desember 2012 av Magical Mystery Tour Guide Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Det er nå bevist at dette var en falsk flagg aksjon, uført av myndighetene i USA for å få støtte i folket til å inndra våpnene. Lanza hadde to eller flere pistoler, men alle som ble skutt ble skutt med rifle. Lanzas rifle ble funnet i bilen hans etter skytingen. Jeg lurte lnge på hvordan han kunne ha kommet inn på et skoleområde med sikkerhetsvakter, bærende på en rfle, og det attpåtil i en stat hvor det ikke er lov for folk flest å ha våpen. Nå tror jeg imidlertid at jeg har funnet svaret. Har du noen kilder på disse påstandene dine? Høres jo utvilsomt rart ut. Veldig rart at ingen har reagert på det hvertfall. Lurer forresten på hva dere sier hvis det ikke skjer en lovendring. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Det kommer til å bli mer og mer av slike bizarre voldshendelser, ikke bare i USA men andre land også. Sånn sett er diskusjonen om våpenlover bare kosmetisk pirking, mens man derimot ikke har genuint ønske eller vilje til å rette blikket innover mot samfunnsystemet i seg selv. 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Sionister som Feinstein har med denne saken fått Vann på mølla. Det er helt klart at de forsøker å avvæpne den amerikanske befolkningen. Jødinnen Feistein på sin side synes ikke et er problematisk at Israelerne dreper palestinske skolebarn i en mye større skala enn denne saken. Hvilken herlig ironi at denne øgla også er for alle krigene i midt-østen. . Ja det er tydelig hvem som egentlig har makten i USA, og som står bak det meste av krig og elendighet i verden. De som trekker i trådene i USA, trekker også i trådene i Norge. 1 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Ja det er tydelig hvem som egentlig har makten i USA, og som står bak det meste av krig og elendighet i verden. De som trekker i trådene i USA, trekker også i trådene i Norge. Med den holdningen der, Baltazar94, kan du glemme en karriere i Hollywood. (0.40) Mel Gibson kalte jødisk skuespiller for "oven dodgers" (det blir 10 ganger verre enn å kalle en kvinne for "hore") (1:47) Mel Gibson sa om jødene at "de skapte alle krigene i verden" Endret 18. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Hvis våpenkontroll og forbud mot våpen skulle ha noe for seg så matte i såfall myndighetene være de første til å levere fra seg våpnene, for det er jo et faktum at det er verdens regjeringer og myndigheter for det meste fører kriger og som skaffer seg våpen i den hensikt å bruke dem til å drepe mennesker. Dette er forøvrig noe alle politisk korrekte bør merke seg. For de er jo for at myndighetene skal kunne få ha våpen og drepe så mange mennesker de vil, mens de er imot at sivile skal få ha våpen for å forsvare seg. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Med den holdningen der, Baltazar94, kan du glemme en karriere i Hollywood. Jeg har aldri hatt noe ønske om å gjøre karriere i hollywood, og spesielt ikke etter at jeg fikk vite hvem som styrer den skuta som kalles hollywood. Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 Hvis våpenkontroll og forbud mot våpen skulle ha noe for seg så matte i såfall myndighetene være de første til å levere fra seg våpnene, for det er jo et faktum at det er verdens regjeringer og myndigheter for det meste fører kriger og som skaffer seg våpen i den hensikt å bruke dem til å drepe mennesker. Dette er forøvrig noe alle politisk korrekte bør merke seg. For de er jo for at myndighetene skal kunne få ha våpen og drepe så mange mennesker de vil, mens de er imot at sivile skal få ha våpen for å forsvare seg. Amen til det. Hele poenget med second amendment er jo at befolkningen skal være like sterkt utrustet som militæret i tilfelle tyranni. Egentlig så burde de gå fullstendig motsatt vei enn det som er treden i dag med å forby helt ordinære våpen og heller fjerne forbudet mot automatiske våpen. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Globalistene (eliten + 2-5% av amerikanene) forbereder seg på en borgerkrig med amerikanerne. For at de skal vinne den krigen må amerikanerne avvæpnes, slik at de ikke kan forsvare seg Dette er ikke noen "konspirasjonsteori". Se video overfor! De vil avvæpne folk. 911 var starten. USA skal gjøres om til en "sikkerhetsstat", en nazifisering av USA. Enorme bevilgninger går til Homeland Security Endret 18. desember 2012 av Rosario 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Globalistene (eliten + 2-5% av amerikanene) forbereder seg på en borgerkrig med amerikanerne. For at de skal vinne den krigen må folk avvæpnes, slik at de ikke kan forsvare seg De vinner nok uansett, for de har også internasjonale FN tropper til rådighet. Allerede nå er det kinesiske og Russiske soldater i USA som FN soldater. Men det er klart at det ville bli mye lettere for dem om foket gå fra seg våpnene frivillig. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Regjeringen i USA har forøvrig rustet opp til borgerkrig lenge nå. Så det er muig alt er bare et spill for galleriet uansett. Endret 18. desember 2012 av Baltazar94 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Hvor lang tid tar dette? Jeg vil gjerne vedde 1000 kroner med hver av dere, om denne borgerkrigen kommer innen de neste 10 årnene eller ikke Edit: Jeg vil også at dere gjerne kommer med en eneste prediksjon for fremtiden. F.eks. når borgerkrigen kommer, hvem som blir den neste statsministeren i Norge, når disse enorme omveltningene i verden kommer til å skje. Dere er så inni helvette opplyst, men dere klarer kun å "analysere" tidligere hendelser, ikke forutse hva som vil skje i fremtiden, i hvertfall ikke med noen som helst presisjon eller med konkrete, testbare forutsigelser. Endret 18. desember 2012 av ChrisReeve 1 Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Er det ikke dommedag om to dager da? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ta trollingen ditt et annet sted. Har du kilder på at det ikke var Bigfoot? Hvor lang tid tar dette? Jeg vil gjerne vedde 1000 kroner med hver av dere, om denne borgerkrigen kommer innen de neste 10 årnene eller ikke Edit: Jeg vil også at dere gjerne kommer med en eneste prediksjon for fremtiden. F.eks. når borgerkrigen kommer, hvem som blir den neste statsministeren i Norge, når disse enorme omveltningene i verden kommer til å skje. Dere er så inni helvette opplyst, men dere klarer kun å "analysere" tidligere hendelser, ikke forutse hva som vil skje i fremtiden, i hvertfall ikke med noen som helst presisjon eller med konkrete, testbare forutsigelser. Jeg vil gjerne vite om gullprisen går opp, og hvilke selskaper jeg burde investere i. Hvilke steder finner man også flest diamanter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå