Mahiken Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Husker ikke helt hva han het, var ganske kul, prøvde og skremme meg som faen dagen før, sa at det kom til og gjøre ''jævlig vondt'' og at det kunne ha konsukvenser etc Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hahaha, hadde han litt langt hår og hår på brystet? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg sitter å håper innerst inne at denne Per finner denne tråden. Virker som en ekstremt flink person, som passer perfekt i jobben sin, både ferdighetsmessig og personlighet! Lenke til kommentar
Mahiken Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg tror han hadde hår på brystet men ikke så mye på hode hadde værtfall løs snus Lenke til kommentar
Barapapara Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hei! Var på "høring" for et år siden og har fått et nesten sikkert tilbud om operasjon om 1 mnd ca. Men jeg har et par spørsmål da selvfølgelig. Er det noen som vet om militæret er uaktuelt etter operasjonen? Har ganske lyst til å dra nemlig. Og dere som har hatt operajon; hvor lenge fikk dere beskjed om å la være å trene? Eller drikke alkohol? Er det noen "viktige" ting man ikke kan gjøre som følge av operasjonen? Håper mange kan svare, jeg må nok bestemme meg innen 30 januar Lenke til kommentar
roger1996 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Det virker som de som tar operasjonen nå, har det mye lettere enn de som tok den tidligere. De har sikkert blitt bedre med å hindre smerte. Men alle som har traktbryt, ta operasjonen. Med den lindre pumpa de har idag, er det ikke noe stress:) alle må ta den, det er ikke lov å si nei Lenke til kommentar
Nido Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg tok operasjonen nå for 2 uker siden, og er veldig fornøyd med resultatet! Nå er brystet helt flatt og fint. Det var ikke noe som helst problemer med operasjonen, og smertene var flere hakk lavere enn jeg hadde forventet. Jeg var forberedt på å ligge og vri meg i smerter i flere dager, men det var ingenting å bekymre seg om. Jeg hadde ikke vondt i det hele tatt de første 2 dagene, men de 3-4 neste nettene hadde jeg endel vondt, og fikk smertestillende. Smertene gikk aldri over 6 på smerteskalaen for min del, og jeg tror egentlig jeg har lav smerteterskel! Det skal imidlertidig nevnes at jeg er 16 år, og jeg tror det er best å ta operasjonen så tidlig som mulig for å unngå store smerter. Jeg dro hjem etter 6 dager, men kunne egentlig dratt tidligere hvis jeg virkelig hadde hatt lyst. Jeg ble operert på Ullevål Sykehus av en som het Per, og det er ingenting å si på sykepleiere og personell generelt på Ullevål, det er helt supert! Nå som det har gått 2 uker har jeg så godt som ingen smerter, og har vært uten smertestillende i flere dager. Vil anbefale denne operasjonen til alle som vurderer den, og det er nok best å ta den så tidlig som mulig og bli ferdig med det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå