AnBa Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Heio Syns det er på tide å kjøpe meg en skjerm, da den jeg har begynner å bli gammel (og for liten). Jeg har rundt 2500 kroner å bruke, og har virkelig lyst på en ny. Lurte på om noen kunne gi meg noen tips? Kommer stort sett til å bruke dem til gaming, eneste jeg virkelig er ute etter er at den er minst 22". 120hz hadde vært veldig greit og. Noen som har tips? EDIT. Ikke to. ẽn. Heh. Endret 14. desember 2012 av KristofferAG Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Heio Syns det er på tide å kjøpe meg en skjerm, da den jeg har begynner å bli gammel (og for liten). Jeg har rundt 2500 kroner å bruke, og har virkelig lyst på en ny. Lurte på om noen kunne gi meg noen tips? Kommer stort sett til å bruke dem til gaming, eneste jeg virkelig er ute etter er at den er minst 22". 120hz hadde vært veldig greit og. Noen som har tips? EDIT. Ikke to. ẽn. Heh. Har selv en BenQ XL240T og kan ikke si annet at det er helt fantastisk hvordan 120 Hz ser ut Eneste minus er at gulfargene ikke er så mye å skryte av. Endret 25. desember 2012 av Sebbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå