Loefthal Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Hva er egentlig problemet hvis alt fungerer som det skal i Windows? Hva er det spesifikt som går tregt? Hvem har bygd denne maskinen? Det er noe småtteri som skurrer litt. For det første så er skjermkortene ikke HD6990. Disse har to kjerner, mens kortene som er avbildet kun har én. For det andre så er det tre minnebrikker på et dual-channel hovedkort. Dette har ikke allverden å si, men likevel snodig. Edit: Dette betyr bare at du ikke har tilkoblet noen enhet på denne kontrolleren. JMicron Technology Corp.. PCI Express to SATA1 HOST Controller ROM v1.02 Copyright © 2005-2010. JMicron Technology Corp.. Detecting drives; Done, No Drives Found. Endret 15. desember 2012 av Loefthal Lenke til kommentar
Daqueh Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2012 @Lami Tusen takk! Der funka det, alt gikk raskt, men alikevel kom den driver menyen om at noe manglet opp? Åssen fisker jeg det? Lenke til kommentar
Daqueh Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 Der sluttet det å virke igjen... Alt er tregt igjen Fikk meny opp der det sto at "No keyboards detected" Også kunne jeg ikke styre noe som helst.. ah trenger hjelp =( Dumt å ha så mange problemer med pcen. Takk! Lenke til kommentar
Daqueh Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2012 @Lami Hvis jeg disabler Marvell og JMB så får jeg opp en meny "insert boot data and hit a key" eller noe lignende. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Enable dem begge igjen. Jeg er litt usikker på nå hva problemet er? Hindret den meldigen "no devices found" å starte Windows? Måtte duvelge en harddisk for å komme videre når du fikk meldigen du skrev i første posten her i tråden.?? Lenke til kommentar
Daqueh Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg kom meg forbi den "No keyboard" menyen ved å ta ut og inn strømmen fra pcen. Men jeg lagde en video der du kanskje kan se bedre hva som skjer =) Ta en titt: http://www.youtube.com/watch?v=r2Mj98v5yck&feature=youtu.be Kanskje du finner noe her? =) Lenke til kommentar
Daqueh Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Finner du noe i videoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå